Analiza website-urilor de E-comerț

  1. Prima pagină
  2. Analiza site-ui de comerț electronic

Ce este analiza web pentru un site de comerț electronic?

Analiza site-ului de comerț electronic descrie analiza datelor calitative și cantitative de pe site-ul dvs. web și de pe site-urile web ale concurenților.

Scopul este să vă îmbunătățiți experiența online și să atingeți obiective de afaceri, cum ar fi creșterea numărului de comenzi pentru bunuri (produse) sau clienți potențiali.

În cazul site-urilor de comerț electronic, KPI (Key Performance Indicators), Indicatorii de Performanță (Indicatorii Cheie de Performanță) sunt mulți factori care ajută proprietarii, webmasterii și managerii de marketing să determine dacă un site are succes și cum poate fi îmbunătățit pentru a crește veniturile. KPI-urile de comerț electronic pot diferi, de asemenea, de alte modele de afaceri și sunt importante de înțeles pentru orice magazin online.

KPI-urile sunt importante, deoarece pot ajuta la îmbunătățirea performanței site-ului, a performanței site-ului și a rentabilității site-ului dvs. de comerț electronic.

Toate aceste date sunt analizate folosind instrumentele de analiză a site-ului.

Principalul instrument de analiză web este Google Analytics.

9 indicatori cheie de performanță ai unui site de comerț electronic

pentru a crește vânzările și veniturile vânzătorului și pentru a măsura satisfacția clienților

1. Traficul site-ului web

Această valoare este probabil unul dintre cele mai evidente KPI-uri pe care un proprietar de site de comerț electronic va dori să le monitorizeze.

Creșterea traficului pe site-uri web este adesea obiectivul site-urilor de comerț electronic. Traficul duce nu numai la achiziții, ci și la conștientizarea generală a mărcii dvs.

2. Trafic de recomandare

Vă poate ajuta să stabiliți ce surse de trafic web generează cei mai mulți vizitatori pe site-ul dvs.

3. Rata de conversie

Un KPI extrem de important pentru toate magazinele online.

Acesta este procentul la care vizitatorii site-ului se transformă în clienți. O rată de conversie ridicată indică faptul că convingeți mulți vizitatori să cumpere produsele sau serviciile dvs., în timp ce o rată de conversie mai mică înseamnă că nu mulți clienți sunt gata să cumpere sau poate că traficul dvs. nu este suficient de vizat.

Cunoașterea numărului de cumpărători care v-au vizitat site-ul vă poate ajuta să vă îmbunătățiți performanța de comerț electronic prin afișarea de șabloane, astfel încât să puteți viza vizitatorii site-ului mai eficient în canalul de vânzări.

4. Rata de respingere

Acesta este procentul de vizitatori care părăsesc site-ul dvs. după ce au navigat către acesta dintr-o sursă de recomandare, cum ar fi un motor de căutare sau un alt site web.

O rată ridicată de respingere poate indica faptul că majoritatea vizitatorilor dvs. nu găsesc ceea ce doresc atunci când vă vizitează site-ul, făcându-l un KPI important pentru orice afacere.

5. Termen pentru a lua o decizie cu privire la achiziție

Această valoare arată aproximativ cât a durat vizitatorii site-ului dvs. web pentru a se converti în clienți reali. În timp ce unii oameni vă pot vizita site-ul și pot face o achiziție imediat, alții îl pot vizita de două, trei sau chiar de mai mult de zece ori înainte de a decide să cumpere de la dvs.

6. Vizite de întoarcere

Acest indicator poate conține mai multe tipuri de estimări.

Dacă aveți foarte mult timp de cumpărat, veți avea un număr mare de vizitatori care repetă aceiași oameni care revin la magazinul dvs. atunci când încearcă să ia o decizie.

Vizitatorii repetanți reprezintă, de asemenea, clienții care au cumpărat de la dvs. și se întorc din nou.

„Loialitatea față de marcă” poate fi, de asemenea, un semn al vizitelor repetate pentru magazinele online.

7. Rata de abandon a coșului de cumpărături

Această valoare se referă la procentul de cumpărători care adaugă articole într-un coș de cumpărături sau pe un coș de cumpărături de pe site-ul dvs., dar nu au efectuat nicio achiziție.

Ponderea „coșurile abandonate” poate ajunge la 70% și, uneori, chiar mai mare.
În acest caz, vizarea acestor clienți și îmbunătățirea coșului de cumpărături online sunt modalități excelente de a spori „eficiența magazinului dvs. online”.

8. Cost pe conversie sau CPC (Cost Per Conversion)

De obicei, atunci când discutați despre Google Ads, suma CPC este suma pe care o plătiți pe site-ul publicitar pentru a converti un vizitator al site-ului într-un cumpărător real.

9. Sesiuni de chat (Chatbot)

O caracteristică pe care o adoptă tot mai multe site-uri de comerț electronic este un chatbot care poate oferi:

  • Stări de plată și procesare a comenzilor
  • Sugestii de produse
  • Sfaturi de depanare
  • și alte sugestii importante

Dacă integrați un chatbot în site-ul dvs. web, este foarte important să îl adăugați la indicatorii KPI. Urmărind performanța acestuia, cum ar fi numărul de chat-uri începute sau vânzările primite, puteți estima „valoarea” acestuia pentru compania dvs.

Performanța chatbot-ului dvs. poate duce, de asemenea, la procese mai bune, ceea ce poate crește satisfacția clienților. De exemplu, îmbunătățind recomandările de produse ale chatbot-ului dvs., puteți avea impact asupra vânzărilor generale.

În plus, un chatbot oferă companiei dvs. un avantaj unic. Dacă sunteți, de exemplu, un magazin online care funcționează după un model de afaceri de abonament, chat-ul dvs. poate oferi abonaților actualizări de cont, precum și opțiuni pentru reînnoirea abonamentului.
Contactați furnizorul de servicii pentru a afla cum să accesați analize din chatbot.

Instrumentul de urmărire web se integrează, de asemenea, cu următoarele programe Google Marketing Platform:

  • Google Реклама
  • Google Data Studio
  • Optimizare Google
  • Consola de căutare Google
  • și alte sugestii importante

Acceptarea plăților cu cardul de credit

Adesea, site-urile de comerț electronic „cu ciclu complet” funcționează după cum urmează.
Când utilizatorul dă clic pe butonul „Cumpărați” de pe pagina coșului de cumpărături, și dacă site-ul are o capacitate încorporată de a plăti online cu un card bancar, atunci clientul (plătitorul) este redirecționat către pagina gateway de plată a băncii achizitoare.

Dacă plata online reușește, atunci utilizatorul (plătitorul) revine de la poarta de plată a băncii la site-ul vânzătorului (comerciantului) la pagina de plată cu succes și apoi trimite o chitanță cu informații detaliate despre achiziție.

În acest caz, informațiile despre comandă sau achiziție sunt transmise serverului web de analiză pentru a înregistra detalii pentru fiecare tranzacție.

În acest caz, în plus, dacă este necesar, puteți construi „Urmărirea comerțului electronic”, care vă permite să numărați numărul de tranzacții de pe site-ul dvs. și venitul pe care îl aduc.

Rapoarte de analiză web de comerț electronic

Să ne pregătim:

  • Șabloane pentru rapoarte tipice pentru site-urile de comerț electronic
  • Rapoarte pentru magazine online la cerere
  • Rapoarte sumare (Dablou de bord, Dashboard)
    cele mai importante date din diferite rapoarte pe o singură pagină

Dacă doriți să vă externalizați munca analitică către profesioniști, vă putem ajuta!

Suntem o agenție de marketing digital cu servicii complete, cu ani de experiență în analize pentru a ne ajuta clienții să își mărească veniturile.

Echipa noastră de experți în marketing pe internet a folosit de la bun început platforme precum Google Analytics și știm ce este nevoie pentru a vă atinge obiectivele de afaceri.

Contactați-ne astăzi pentru mai multe informații sau pentru o ofertă.

Serviciile noastre de analiză web pentru comerțul electronic

Analiza principalilor indicatori ai site-ului, contabilizarea eficienței vizitelor pe site și încheierea de statistici obiective.

Conectăm Google Analytics și Yandex.Metrica.

In detalii:

  • Studiem obiectivele și obiectivele afacerilor online
  • Acceptarii online platii pe site-ul comerciantului
  • Analizăm procesele și acțiunile vizate ale utilizatorilor de pe site
  • Rapoarte de bază pentru site
  • Stabilirea obiectivelor și a comerțului electronic
  • Rapoarte comerciale pentru magazinele online
  • Configurarea Google Tag Manager și Google Analytics pentru colectarea și prelucrarea datelor
  • Tabloul de bord de raportare
  • Raport de trafic plătit pentru magazinele online
  • Utilizarea Data Studio pentru rapoarte de analiză web
Meniu