Strategia Marketingului pe Internet

  1. Prima pagină
  2. Strategia Marketingului pe Internet

Strategia de marketing digital (en. Digital Marketing Strategy) este un plan de acțiune pentru utilizarea canalelor și serviciilor online pentru a vă atinge obiectivele de marketing pe internet.

Strategia dvs. explică modul în care vă veți atinge obiectivele, cum ar fi îmbunătățirea ratei de conversie cu cinci procente sau creșterea clienților potențiali cu opt procente.
Marketingul digital poate genera de trei ori mai mulți clienți potențiali decât strategiile tradiționale de marketing și ajută la transformarea vizitatorilor online calificați în clienți permanenți.

De ce ai nevoie de o strategie de marketing digital?

Construirea unei strategii de marketing digital este esențială. Dacă sunteți partener cu o agenție de marketing digital cu experiență care oferă o gamă largă de servicii, puteți fi siguri că unul dintre obiectivele noastre inițiale este de a crea o strategie solidă și competitivă pentru compania dvs.

Fără strategii de marketing pe internet, afacerea dvs. nu va avea o foaie de parcurs pentru atingerea obiectivelor sale.
Știi ce vrei să realizezi, dar nu știi cum să o faci. Acest lucru duce adesea la lansarea unei campanii de marketing digital care nu produce niciun rezultat.

Dacă doriți să investiți în marketing digital, trebuie să investiți într-un plan de marketing digital.

Obiectivele strategiei de marketing online

  • Îmbunătățirea eficienței cheltuielilor de marketing digital

  • Creșterea venitului marginal din vânzări

  • Reducerea „ratei de pierdere” a clienților obișnuiți

  • Stimularea verificării medii a comenzii sau a achiziției

  • Obținerea unui efect viral în marketingul de recomandare (din gură în gură)

Cum să creați o strategie de marketing digital

Urmați acești opt pași:

  • Creați marca dvs

    identificați sau utilizați principiile mărcii pentru a vă defini marca și modul în care va fi utilizat în campaniile dvs. online. Gândiți-vă la punctele dvs. de vânzare unice (USP), vocea mărcii și propunerea de valoare.

  • Creați-vă propria imagine de client

    stabiliți pe cine dorește să atragă afacerea dvs. cu o experiență personalizată pentru clienți. Gândiți-vă la datele demografice ale utilizatorilor și la motivațiile care îi determină pe oameni să vă aleagă compania, produsele și serviciile.

  • Creați-vă S.M.A.R.T. obiective

    folosiți obiective specifice, măsurabile, realizabile, realiste și în timp util (Specific, Measurable, Achievable, Relevant, Time bound, cunoscute și ca obiective S.M.A.R.T.) pentru a vă ghida strategia. Gândiți-vă la obiectivele pe termen scurt și lung ale dezvoltării organizației dvs.

  • Alegeți-vă strategiile de marketing digital

    alege cele mai bune strategii pentru afacerea ta. Concentrați-vă pe tehnicile cele mai valoroase pentru afacerea și industria dvs., nu pe strategiile la modă.

  • Stabiliți un buget de marketing digital

    studiază prețurile de marketing digital pentru a crea un buget realist pentru afacerea ta. Verificați sau ghiciți ce buget publicitar au lunar majoritatea companiilor din zona dvs. pentru marketing online.

  • Brainstorm strategiei tale

    conduceți-vă strategia către succes planificând-o. Dacă vă ocupați de publicitate, determinați-vă costurile publicitare. Dacă postați conținut, creați-vă calendarul de conținut.

  • Lansați campaniile

    după cum era planificat, lansați campanii pe toate canalele. Asigurați-vă că toate fluxurile dvs. conțin informații relevante de urmărire. De exemplu, site-ul dvs. web trebuie să conțină codul dvs. de urmărire Google Analytics.

  • Urmăriți-vă rezultatele

    urmăriți și măsurați eficacitatea strategiilor dvs. urmărind eficacitatea acestora. Utilizați instrumente precum Google Analytics, Google Search Console și Google Ads pentru a vă urmări strategiile și rentabilitatea investiției (ROI).

Cu acești opt pași, compania dvs. poate lansa prima strategie de marketing online. Dacă aveți nevoie de ajutor pentru a vă crea strategia de marketing online (sau doriți să o creați pe cea mai bună), luați în considerare un serviciu de marketing online precum Diginet Pro.

Canalele și serviciile de marketing pe internet într-o strategie de marketing digital

Oferim 6 servicii de marketing pe internet pentru afacerea dvs.

  1. Optimizare Motor de Căutare (Search Engine Optimization, SEO)

  2. Marketing cu Plata pe Clic (Pay-Per-Click)

  3. Marketing de conținut (Content-Marketing)

  4. E-mail publicitar (Email Marketing)

  5. Marketing Social Media (Social Media Marketing)

  6. Chatbot marketing

Meniu