Acceptarea Plăților Online pe Site

  1. Prima pagină
  2. Acceptarea Plăților Online pe Site

Un magazin online de succes are nevoie de metode de plată online simple și sigure

Orice comerciant online care dorește să crească vânzările sau să ofere confort clienților lor atunci când plătește, ar trebui să ia în considerare acceptarea plăților online.

Pentru a face acest lucru, trebuie să parcurgeți 3 etape importante

  • Selectați un furnizor de soluții de plată

    există 2 opțiuni:

    • banca aquiring

      furnizor de soluții de plată directă, procesator direct

    • agregator electronic

      de exemplu, PayPal, Skrill, Square etc.

  • Obțineți un Cont de Comerciant pe Internet

    Contul de comerciant (en. Internet Merchant Account) pe internet este un tip de cont bancar.

  • Încorporați un Portal de plată pe site pentru acceptarea plăților online

    Portal de plată sau Gateway-ul de plata este o aplicație software care conectează un site web la o bancă achizitoare sau un agregator electronic.

Servicii pentru comercianții online

  • vă ajutăm să deschideți un cont de comerciant online

    • asistență în pregătirea documentelor necesare
    • verificare preliminară și consultări pentru conformitatea site-ului cu cerințele Visa și MasterCard
  • conectați gateway-ul de plată la site-ul vânzătorului online

    plata prin card de credit prin achiziționarea uneia dintre cele 3 bănci ale Moldovei sau a unui agregator electronic

  • suport tehnic al site-ului și conexiunea acestuia cu gateway-ul de plată

  • sfătuiți comercianții cu privire la modul de evitare a rambursărilor

  • audit intern al site-ului

  • consultări online ale vânzătorilor pentru a menține site-ul pentru conformitatea cu Payment Card Industry (PCI) (Industria Cardurilor de Plată)

    PCI DSS – este un set de reguli de securitate stabilite de către Consiliul pentru industria cardurilor de plată Visa, Master Card etc.

  • conectăm site-uri web ale comercianților online la diverse sisteme de contabilitate și CRM

Principalele caracteristici ale soluției noastre

  • o factură electronică pentru plată este generată în unul din cele 2 moduri

    • manual, în contul personal al vânzătorului

      din consola contului personal al managerului comerciantului de Internet

    • după eveniment, printr-un API special

      de exemplu, dintr-un coș de comerț electronic, Foi de calcul Google, ERP, CRM etc.

  • plata se face pe baza unuia dintre cele 4 tipuri de soluții

  • pentru a plăti, plătitorul trebuie să intre în zona restricționată a plătitorului

    intrarea la care este limitată de numărul comenzii și de numele cumpărătorului (sau numărul de telefon sau adresa de e-mail a cumpărătorului)

Meniu