Cu remarketingul, numit și retargeting, îi puteți convinge să revină la magazinul dvs. online și apoi să le transforme în clienți.

Servicii de remarketing care vă măresc veniturile

Rata medie de conversie a unui magazin online este cuprinsă între 2,3% și 11,4%. Prin urmare, magazinele online caută constant sfaturi de conversie.
Remarketingul oferă companiei dvs. un instrument puternic pentru a genera venituri și a vă dezvolta compania. Acest lucru se datorează faptului că persoanele care văd reclame redirecționate au șanse cu 70% mai mari de a face conversii cumpărând produsul dvs. sau contactând echipa dvs.

Cu serviciile de remarketing de la Diginet Pro, afacerea dvs. poate profita la maximum de strategia dvs. de remarketing.

Cum funcționează remarketingul

Remarketingul vă permite să vizați campaniile publicitare către utilizatorii care v-au vizitat deja site-ul.

Cu remarketingul, puteți redirecționa anunțurile pentru diferite tipuri de conversii. Conversia nu înseamnă întotdeauna vânzări. De exemplu, puteți face remarketing către persoane pentru alte acțiuni convertibile, cum ar fi înscrierea la un buletin informativ sau completarea unui formular pentru a participa la un eveniment.

Remarketingul vă ajută să vă angajați publicul indiferent de locul în care se află în canalul de conversie. Puteți crea campanii de anunțuri „pay-per-click (PPC)” personalizate sau e-mailuri care „determină” publicul să revină la pagina dvs. și să se gândească la conversii.

Cinci exemple de remarketing

  • Reduceri limitate în timp pentru utilizatorii care și-au abandonat coșul de cumpărături

  • Memento-uri pentru a vizualiza anumite produse, articole sau servicii

  • Oferte exclusive pentru conținut închis, inclusiv trimiterea unui cod de cupon

  • Promoții pentru utilizatori pe o anumită rază

  • Oferte pentru utilizatorii care au renunțat la serviciu

Tipuri de remarketing către clienți potențiali

Să aruncăm o privire mai atentă la 4 tipuri de remarketing pe care le puteți folosi pentru a readuce clienții în afacerea dvs.

  • Publicitate de afișare (banner) pentru remarketing

    Aceste anunțuri sunt cel mai comun format utilizat pentru remarketing către potențialii clienți. Reclamele prezintă o vizualizare a unui produs vizualizat anterior.
    Există două platforme pentru utilizarea anunțurilor grafice de remarketing:

    • Prima platformă este Rețeaua de display Google. Când creați anunțuri de remarketing, acestea apar pe site-uri din rețeaua Google. Utilizatorii vor vedea aceste reclame atunci când accesează diferite site-uri de pe Internet.
    • A doua platformă este rețeaua socială Facebook. Acestea vă permit să creați reclame (remarketing) și să le afișați utilizatorilor relevanți în fluxurile lor de știri.
      Anunțurile de remarketing pe rețelele sociale funcționează cu pixelul de urmărire Facebook. Plasați un pixel de urmărire pe diferite pagini de pe site-ul dvs. Când utilizatorii accesează această pagină și pleacă, pixelul colectează informații despre ei pentru a le arăta reclame bazate pe remarketing.

    Anunțurile grafice (banner) sunt o modalitate excelentă de a vă prezenta produsele din nou persoanelor care manifestă interes. Aceste reclame vă vor ajuta să atrageți din nou atenția potențialilor clienți și să îi convingeți să cumpere produsul sau serviciul dvs.

  • Remarketing prin e-mail

    Remarketingul prin e-mail este un alt mod popular de a ajunge la clienți potențiali.
    Ați adăugat vreodată un articol în coș și ați părăsit o pagină și ați primit ulterior un e-mail despre aceasta? Dacă da, atunci ați întâlnit deja remarketingul prin e-mail.
    Cu remarketingul prin e-mail, trimiteți e-mailuri persoanelor care interacționează cu site-ul dvs. Aceste campanii de remarketing vizează persoanele care au completat parțial un formular, dar nu l-au completat, sau persoanele care și-au abandonat coșul de cumpărături.

  • Remarketing video

    O altă opțiune de remarketing este remarketingul video. Cu remarketingul video, difuzați anunțuri video pe YouTube sau pe alte site-uri Google. Puteți utiliza aceste anunțuri pentru a atrage mai bine clienții pe site-ul dvs. web.
    La fel ca remarketingul text, remarketingul video urmărește modul în care un utilizator interacționează cu un videoclip. Factorii luați în considerare includ tipurile de videoclipuri vizualizate, abonamentele la canale și aprecieri și nu-mi place.
    Anunțurile video sunt o modalitate excelentă de a atrage publicul și de a-i interesa pe produsele sau serviciile dvs. Oamenii sunt atrași de videoclipuri, deci puteți utiliza această opțiune ca o oportunitate de a partaja o mulțime de informații într-un timp scurt.

  • Remarketing pentru mesageri

    Mesagerii sunt un canal interactiv, clienții dvs. pot oferi feedback, pot interacționa cu botul.
    Cel mai simplu scenariu pentru remarketingul utilizând messenger este următorul.
    În cazul în care un potențial client a
    început să comunice prin intermediul unui messenger, apoi a căutat sau a rezervat un produs sau serviciu și a abandonat această procedură, atunci acesta este un motiv excelent pentru a-i trimite un mesaj personalizat de la chat-ul botului cu o ofertă pentru a „ajuta la finalizarea” „conversiei”, a comanda un produs sau cerere de service.

2 moduri de a efectua remarketingul cu Google Ads

  • Remarketing standard:

    o metodă de publicitate care vizează clienții potențiali care au vizitat deja site-ul dvs. web, arătându-le un banner sau un anunț text.
    Poate fi o reclame eficiente în mod special, atunci când vine vorba de remarketing pentru toți utilizatorii dintr-un anumit public.
    Versiunea prestabilită de remarketing afișează anunțuri mai generalizate publicului dvs. recent.

  • Remarketing dinamic

    o metodă de publicitate care vă permite să faceți publicitate produselor pe care vizitatorii dvs. le-au vizualizat pe site-ul dvs. web. Un feed de produse trebuie trimis pentru a efectua acest tip de remarketing. Convertizează cumpărătorii potentila în cumpărători, oferindu-i (ademenindu-i) să se întoarcă la site-ul web prin afișarea articolelor de care s-au arătat interesați. Afișează reclame mult mai personalizate, de obicei produsele care au fost navigate recent.