Serviciu de apel înapoi (CallBack) de pe site-ul vânzătorului în modul online.
Va conecta clientul și managerul în 30 de secunde. Va crește numărul de accesări de pe site până la 50%. Colectați cereri de apeluri în afara orelor de program.
Un instrument excelent pentru comunicarea cu un client și creșterea conversiei site-ului dvs.
De ce am nevoiei sunetul – CallBack
-
Va crește numărul de solicitări de pe site până la 50%
-
Managerii nu vor uita de apelurile comandate de clienți
-
Vizitatorii site-ului vor deveni clienții dvs. 24/7
-
Ajutând „clienții indecisi” să facă primul pas pentru a contacta și apoi a cumpăra
Сomercianții online:
Financiar / Contabilitate:
Cum funcționează widgetul de apel invers
În timpul orele de lucru
|
După orele de lucru
|
Beneficii pentru vânzătorul online
-
Inițiativa inteligentă crește vânzările
Știți ce se întâmplă când vă propuneți să sunați înapoi vizitatorii site-ului dvs.? Veți primi automat cu până la 50% mai multe accesări.
-
Clienții indecisi fac primul pas
Cumpărătorii tind să ezite. În astfel de momente, o ofertă de apel înapoi de la vânzător poate fi decisivă.
-
Vizitatorii în afara programului de lucru devin clienții dvs.
Când nu lucrați, CallBack îi va oferi clientului să aleagă un moment convenabil pentru comunicare și va conecta managerul exact la ora specificată. Acest lucru va permite păstrarea clientului, iar managerul nu va uita de comandă.
-
A fi punctual este ușor
Sistemul conectează automat angajații cu clienții. Atunci când comandați un apel pe site-ul dvs., CallBack apelează automat angajații și îi conectează cu clienții. Exact la ora specificată.
Integrare cu Google Analytics – serviciu opțional la cerere
Indicați CallBack în Google Analytics ca ca scop și vedeți ce surse de publicitate vă aduc cel mai mare contact cu clienții.
Serviciul CallBack este un serviciu comun
Pentru ca serviciile comune CallBack și WebCall să funcționeze, sunt necesare următoarele servicii ale operatorilor de telecomunicații terți:
-
Numere SIP
(en. Session Initiation Protocol — Протокол Установления Сеанса).
sunt necesare pentru a primi apeluri primite și a efectua apeluri efectuate printr-un PBX virtual.
Puteți conecta la PBX-ul virtual atât telefonul dvs. curent, cât și cel nou fix (de oraș) și numerele de telefon mobil de la operatorul de telecomunicații. -
Virtual PBX (VPBX)
Integrarea widgetului în VPBX. Primirea și procesarea apelurilor în conformitate cu cerințele vânzătorului online, inclusiv utilizarea schemelor de redirecționare, grupuri generale, IVR, numere scurte. Sfaturi de specialitate competente.
Numele serviciului | Tarif pe 1 linia |
Apel Înapoi Online „Callback” (pentru 1 linie telefonică) | 100 lei/luna |
Apel Direct din Browser „WebCall” (pentru 1 linie telefonică) | 100 lei/luna |