Serviciu de apel înapoi (CallBack) de pe site-ul vânzătorului în modul online.

Va conecta clientul și managerul în 30 de secunde. Va crește numărul de accesări de pe site până la 50%. Colectați cereri de apeluri în afara orelor de program.

Un instrument excelent pentru comunicarea cu un client și creșterea conversiei site-ului dvs.

De ce am nevoiei sunetul – CallBack

  • Va crește numărul de solicitări de pe site până la 50%

  • Managerii nu vor uita de apelurile comandate de clienți

  • Vizitatorii site-ului vor deveni clienții dvs. 24/7

  • Ajutând „clienții indecisi” să facă primul pas pentru a contacta și apoi a cumpăra

Cum funcționează widgetul de apel invers

În timpul orele de lucru

  • Clientul își lasă numărul de telefon în formularul de comandă a apelului;
  • Exact la ora specificată, sistemul apelează angajații liberi;
  • Primul angajat care ridică telefonul se conectează automat la client.

După orele de lucru

  • Clientul își lasă numărul de telefon pentru a fi chemat înapoi în timpul orelor de lucru;
  • A doua zi lucrătoare, sistemul apelează angajați gratuit;
  • Primul angajat care ridică telefonul se conectează automat la client.


Beneficii pentru vânzătorul online

  • Inițiativa inteligentă crește vânzările

    Știți ce se întâmplă când vă propuneți să sunați înapoi vizitatorii site-ului dvs.? Veți primi automat cu până la 50% mai multe accesări.

  • Clienții indecisi fac primul pas

    Cumpărătorii tind să ezite. În astfel de momente, o ofertă de apel înapoi de la vânzător poate fi decisivă.

  • Vizitatorii în afara programului de lucru devin clienții dvs.

    Când nu lucrați, CallBack îi va oferi clientului să aleagă un moment convenabil pentru comunicare și va conecta managerul exact la ora specificată. Acest lucru va permite păstrarea clientului, iar managerul nu va uita de comandă.

  • A fi punctual este ușor

    Sistemul conectează automat angajații cu clienții. Atunci când comandați un apel pe site-ul dvs., CallBack apelează automat angajații și îi conectează cu clienții. Exact la ora specificată.

Integrare cu Google Analytics – serviciu opțional la cerere

Indicați CallBack în Google Analytics ca ca scop și vedeți ce surse de publicitate vă aduc cel mai mare contact cu clienții.

Serviciul CallBack este un serviciu comun

Pentru ca serviciile comune CallBack și WebCall să funcționeze, sunt necesare următoarele servicii ale operatorilor de telecomunicații terți:

  • Numere SIP

    (en. Session Initiation ProtocolПротокол Установления Сеанса).
    sunt necesare pentru a primi apeluri primite și a efectua apeluri efectuate printr-un PBX virtual.
    Puteți conecta la PBX-ul virtual atât telefonul dvs. curent, cât și cel nou fix (de oraș) și numerele de telefon mobil de la operatorul de telecomunicații.

  • Virtual PBX (VPBX)

    Integrarea widgetului în VPBX. Primirea și procesarea apelurilor în conformitate cu cerințele vânzătorului online, inclusiv utilizarea schemelor de redirecționare, grupuri generale, IVR, numere scurte. Sfaturi de specialitate competente.

I) Tarife la Servicii „CallBack” si „WebCall” de la Diginet Pro

cu conditia semnarii unui contract pentru o perioada minima de 24 luni

Numele serviciului Tarif pe 1 linia
Apel Înapoi Online „Callback” (pentru 1 linie telefonică) 100 lei/luna
Apel Direct din Browser „WebCall” (pentru 1 linie telefonică) 100 lei/luna

Lista operatorilor de telefonie IP din Moldova, de la care puteți achiziționa numerele locale SIP moldovenești: