Ce este optimizarea motorului de căutare

Optimizarea motoarelor de căutare (SEO) este o strategie de marketing digital axată pe îmbunătățirea prezenței site-ului dvs. web în rezultatele căutării pe motoarele de căutare precum Google, Yandex, Bing etc.
De fapt, SEO înseamnă sau descrie un termen generic pentru multe strategii mici care funcționează împreună pentru a îmbunătăți clasamentul motorului de căutare al unui site și a-i spori vizibilitatea online pentru a crea o mașină eficientă de conversie și generatoare de venituri – site-ul dvs. web.
SEO vă va ajuta să ajungeți la persoanele care folosesc motoarele de căutare pentru a găsi produse sau servicii și, în cele din urmă, vă vor îmbunătăți șansele de a vă lupta cu concurenții pentru atenția potențialilor clienți.

Optimizarea motorului de căutare vă va ajuta afacerea

  • crește traficul pe site

  • atrageți mai mulți clienți potențiali țintă

  • crește gradul de conștientizare a mărcii

  • obțineți mai multe conversii și venituri

Cum funcționează SEO

Tacticile SEO sunt de obicei împărțite în două grupuri:

  • SEO intern

    sau „Optimizare pe pagină” (Internal SEO or On-page optimization)
    Practica „îmbunătățirii” paginilor web pentru a le crește „vizibilitatea” în motoarele de căutare (accesarea cu crawlere, indexarea și clasificarea fiecărei pagini a site-ului).
    Include:

    • „Îmbunătățirea calității” conținutului site-ului și „potrivirea interogărilor de căutare”
    • „Găsirea și aplicarea cuvintelor cheie” în conținutul site-ului și „potrivirea cuvintelor cheie la interogările de căutare”
    • Optimizarea codului HTML sursă, inclusiv îmbunătățirea vitezei site-ului.
  • SEO extern

    sau „optimizare Off-page” (External SEO or Off-page SEO)
    Pași luați în afara paginilor site-ului dvs. pentru a crește clasarea site-ului și traficul de pagini, în principal prin backlink-uri și linkuri de intrare către site-ul dvs. Google ia în considerare mulți factori externi atunci când decide clasarea paginilor web și unde. Link-urile sunt unul dintre acești factori, dar există mulți alții. Unul dintre obiectivele SEO extern este de a găsi „linkuri direcționate de calitate către site” și de a crește „popularitatea paginilor site-ului” și numărul de „vizitatori ai site-ului vizat”.
    SEO off-page implică implementarea preliminară a „optimizării interne a site-ului”.

Optimizarea, atât în ​​pagină, cât și în afara paginii, are scopul de a face site-ul dvs. mai ușor de utilizat și de încredere pentru utilizatori și motoare de căutare. Când crawlerele motoarelor de căutare văd cât de prietenos este site-ul dvs. pentru ei și utilizatorii lor, crește șansele ca site-ul dvs. să se claseze bine pentru diverse interogări.

Motoarele de căutare utilizează peste 200 de factori diferiți pentru a crea rezultate de căutare.

Pagina pe care ați ajuns după ce ați introdus o interogare de căutare se numește „Pagini cu rezultate ale motorului de căutare(Search Engine Results Pages, SERP, SERP).
SERP vă prezintă așa-numitele SEO – „rezultate regulate sau gratuite”, precum și publicitate „pay-per-click(sau PPC).
Rezultatele organice (gratuite) sunt influențate de SEO, în timp ce reclamele PPC sunt plătite de către agentul de publicitate.

Strategii de bază SEO pentru optimizarea site-ului web

  • Auditul site-ului SEO

    Un audit al site-ului SEO servește drept coloana vertebrală a planului dvs. SEO.
    Un audit al site-ului dvs. permite unui specialist SEO să identifice domenii de îmbunătățit, precum și oportunități pentru strategia dvs. SEO. Acesta este motivul pentru care specialiștii noștri SEO încep cu un audit tehnic SEO înainte de a vă construi planul.

    Ca parte a auditului dvs. SEO, vom lua în considerare următoarele

    • site-ul tau
    • analiza web a site-ului dvs.
    • date din Google Search Console
    • și altele
  • Cercetarea cuvintelor cheie

    Cercetarea cuvintelor cheie este esențială pentru o strategie SEO de succes.
    Fără cercetarea cuvintelor cheie, nu veți clasa sau apărea în rezultatele căutării care sunt cel mai probabil să ajungă la publicul dvs. țintă. Atunci când utilizați orice strategie de marketing pe internet, inclusiv SEO, este important ca afacerea dvs. să își adapteze eforturile la clientul sau cumpărătorul ideal.

  • Crearea și implementarea conținutului

    Conținutul este ceea ce prinde spațiul motorului de căutare, astfel încât o campanie SEO eficientă este aproape imposibilă fără ea.
    Crearea de conținut se bazează pe cercetarea cuvintelor cheie și include termenii pe care îi considerați cei mai importanți pentru afacerea și industria dvs. Indiferent dacă vă conduceți afacerea online sau offline, puteți utiliza conținut pentru a ajunge și a converti publicul țintă.
    Există mai multe tipuri de conținut, de la postări de blog la tutoriale online și toate sunt utile site-ului dvs.

  • Optimizare pe pagină (On-page SEO)

    SEO intern este o parte integrantă a tuturor strategiilor SEO. Indiferent dacă doriți să apăreați în rezultatele căutării Google (sau rezultatele căutării în alte motoare de căutare, cum ar fi Yandex, Bing sau Yahoo), trebuie să vă optimizați site-ul pentru factorii SEO pe pagină.
    Pentru anumite informații, SEO pe pagină înseamnă să faci SEO pe site-ul tău.
    Aceasta înseamnă că vă concentrați pe factori precum conținutul, viteza și designul paginilor dvs. web. Strategiile SEO pot viza, de asemenea, caracteristicile SEO off-page, ceea ce fac pachetele noastre SEO. Puteți afla mai multe despre factorii off-page pe această pagină sau consultați ghidul nostru SEO pentru începători.

  • Promovare SEO locală

    SEO local – promovarea site-ului web (servicii, stocarea mărfurilor) într-o anumită regiune.

Optimizarea motoarelor de căutare – Serviciile noastre

Motoarele de căutare indexează corect conținutul site-ului și îl prezintă în rezultatele căutării.
Audit SEO site:

  • Analiza tehnica
  • Analiza continutului
  • Analiza legăturilor externe