Bot Vocal va crește eficiența centrului dvs. de contact și a echipei de vânzări prin automatizarea apelurilor.

Posibilitățile bot voice-lui

  • Personalizarea mesajelor

    La mulți ani clienților, trimiteți-le oferte personalizate, oferiți reduceri și oferiți cadouri cu ocazia sărbătorilor.
    Aveți grijă de clienții dvs. și aceștia vă vor răspunde reciproc.

  • Controlul calității serviciilor și colectarea feedback-ului

    Măsurați satisfacția clienților cu sondaje

    și vă îmbunătățiți în mod constant serviciul.
    Voice bot-ul va solicita politicos feedback de la clienți și va asculta cu atenție părerea fiecărui client.

  • Verificarea solicitărilor primite

    Încredințați robotului munca de rutină de verificare a aplicațiilor. Drept urmare, numai „comenzile verificate” vor fi trimise personalului de vânzări.

  • Confirmarea comenzii momentan

    Imediat după finalizarea aplicației, robotul va suna clientul pentru a confirma comanda și opțiunile de livrare. Cu cât contactați mai repede un client, cu atât este mai mare rata de conversie a achiziției.
    Dacă clientul dorește să schimbe comanda sau să pună o întrebare, poate trece la operatorul centrului de contact.

  • Securitate și modificare a parolei

    Anunțați clienții despre încercările suspecte de a intra în contul lor personal.
    Dacă este necesar, permiteți clientului să reseteze instantaneu parola contului.

  • Soldul cardului de reducere sau acumularea de puncte bonus

    Trimiteți notificări despre acumularea de puncte bonus pentru suma cheltuită. Clienții dvs. vor avea un motiv să vă viziteze și să cheltuiască punctele acumulate.

  • Reducerea încărcării pe Call Center (Centru de Apel, Serviciul Suport Clienți)

    Procesați până la 80% din „apeluri simple” fără intervenția operatorului.
    Confirmarea sau anularea unei comenzi, apelurile tipice de ieșire și apelurile primite de la clienți pot fi procesate cu ușurință de către bot fără nicio asistență.

  • Alerte despre evenimente viitoare

    Reamintiți-le automat clienților despre o vizită viitoare sau un eveniment important. Dacă clientul dorește, robotul va face modificările necesare înregistrării.

  • Informarea clienților despre promoții

    Apelurile telefonice automate către clienți vă vor permite să informați rapid despre ofertele speciale.
    Dacă clientul este ocupat și nu ridică telefonul, robotul va suna înapoi la altă oră.

Ce companii ar putea avea nevoie de un bot vocal

  • Magazinele online și cu amănuntul

    • Verificarea comenzilor primite
    • Confirmarea comenzii momentană
    • Informarea despre starea plății, procesării și livrării comenzii
    • Securitate și modificare a parolei pentru introducerea contului dvs. personal
    • Soldul cardului de reducere sau acumularea de puncte bonus
  • Pentru companiile de asigurări

    • Furnizarea de informații cu privire la polițele de asigurare disponibile
    • Explicația dispozițiilor cheie ale poliței de asigurare, la alegerea clientului
    • Întiințarea despre necesitatea prelungirii următoare a poliței de asigurare
    • Oferta de reînnoire a unei polițe de asigurare expirate
    • Furnizarea de informații despre acoperirea asigurărilor de sănătate, de exemplu, înainte de o spitalizare planificată
    • Acceptarea unei cereri de la un client pentru prelungirea termenului de plată a primei de asigurare
  • Servicii de transport persoane

    • Înștiințare depre călătorie
      Informați pasagerii în prealabil cu privire la locul și ora de check-in, numărul porții sau căii, modelul și marca mașinii, astfel încât să știe unde și când să vină și să nu întârzie la zbor.
    • Notificare privind starea plății și emiterea biletelor
    • Informarea despre volumul de puncte bonus, despre acumularea sau anularea de puncte cadou și mile.
  • Saloane auto și servicii auto

    • Notificări
      Informați proprietarii de mașini despre termenul de trecere a deservirii tehnice, disponibilitatea mașinii sau despre sosirea pieselor auto comandate.
    • Suport tranzacții
      Informați clienții despre toate etapele de comandare și cumpărare a unei mașini sau piese pentru a crește loialitatea și vânzările.
    • Promoții și reduceri
      Oferiți iubitorilor de mașini condiții favorabile pentru cumpărarea unei mașini în credit și spălarea gratuită sau instalarea anvelopelor la o anumită sumă.
    • Publicitate de produse noi
      Invitați proprietarii de modele mai vechi să testeze mașini noi pentru a le arăta beneficiile mașinii următoarei generații și a transforma interesul într-o vânzare de succes.
      Faceți publicitate programului de schimb – achiziționarea de echipamente noi, ținând cont de costul celui vechi, pe care proprietarul mașinii îl închiriază în salon.
  • Centre dentare și medicale

    • Notifiacări pentru pacienți
      Notificări ale viitoarei proceduri la care s-au înscris, astfel încât să nu uite să vină la programare.
      Notificări privind necesitatea examinărilor periodice.
    • Promoții
      Un mesaj despre o reducere pentru un examen medical, proceduri medicale individuale sau teste.
    • Specialiști noi
      Spuneți pacienților despre deschiderea unei noi direcții în clinica dvs., de exemplu ORL sau oftalmologie.
    • Deschiderea unei clinici noi, de exemplu în altă zonă
      Dacă noua locație este mai convenabilă, ei pot veni singuri sau le pot spune prietenilor și rudelor despre aceasta.
  • Bănci și instituții de credit

    • РPermiterea unei „cereri simple”
      verificarea soldului, activarea cardului, schimbarea parolei, transferurile de bani și verificarea limitei cardului de credit.
      Avantaj – economisirea timpului clientului și reducerea încărcării pe Call Center.
    • Notificări despre calendarul plăților la ipoteci și împrumuturi.
    • Notificare
      informarea instantanee a clienților despre transferurile bancare, transferurile și starea contului.
      Pentru a confirma transferurile și tranzacțiile pentru sume mari.
  • Restaurante și cafenele

    • Promoții și oferte speciale
      Spuneți-le clienților despre promoții și reduceri la alimente și băuturi pentru a atrage mai mulți oameni la restaurantul dvs. și pentru a vă mări factura medie.
    • Poziție nouă în meniu
      Anunțați-vă oaspeții despre noile bucate, pentru a le încerca și lăsați feedback și comentarii pentru bucătar.
  • Operatori de telecomunicații

    • Cereri de schimbare SIM-card
    • Eliminarea erorilor dispozitivului
    • Managementul contului
    • Cereri de plată
    • Schimbarea planurilor tarifare
    • Activarea sau dezactivarea serviciului
    • Managementul contului corporativ
    • Vînzări suplimetare și vânzare încrucișată

De ce Diginet Pro bot

  • Implementare rapidă

    Avem deja un set de scripturi gata făcute. Rămâne doar să descărcați lista de contacte.

  • Asistența tehnică „live” economisește timp managerilor

    Clienții dvs. nu vor trebui să asculte un robot telefonic, un robot sau un centru de apel intermediar timp de o jumătate de oră.

  • Costuri reduse

    Potrivit estimărilor noastre, un bot vocal rapid și eficient Diginet Pro este de 3 ori mai ieftin decât un operator de call center.

Voice bot – doar o parte din capacitățile Diginet Pro

Diginet Pro este un centru de contact cloud omnicanal (*) cu capacități de automatizare unice.
Cu ajutorul acestuia, puteți implementa un meniu vocal interactiv (IVR, English Interactive Voice Response) pentru apelurile primite și apeluri de ieșire. Stația de lucru a operatorului modern vă permite să procesați cererile de pe toate canalele într-o singură fereastră de browser.
(*) Marketingul omnicanal este organizarea unei interacțiuni inextricabile cu clientul prin diferite canale: social media, chatbots, site web, magazine online, aplicații mobile, call center, magazine offline, buletin informativ prin e-mail, folosind orice dispozitiv conectat la Internet: computere desktop, laptopuri, smartphone-uri și tablete.

Rutare inteligentă a apelurilor primite

Dacă aveți nevoie de o funcție de recunoaștere și sinteză a vorbirii umane, atunci contactați-ne.
Botul telefonic poate decide cu ușurință către ce operator să trimită un apel sau un mesaj primit.
Ideal pentru scurtarea cozilor de servicii.