Apel de pe site dintr-un browser

Buton și widget pe site pentru apelul managerului direct din browser.

Simplifică comunicarea dintre client și manager și crește conversia de pe site.

Apelurile pot fi efectuate de pe un telefon mobil, desktop sau tabletă.

Apelul pentru client (cumpărător) este gratuit, cumpărătorul plătește doar pentru traficul de internet (mobil sau fix).

Traficul SIP este plătit de vânzătorul online (proprietarul site-ului).

În plus, nu toți vizitatorii site-ului dvs. sunt dispuși să-și lase numărul de telefon personal.
Widget-ul de apelare pe site vă permite să nu pierdeți astfel de clienți și să le oferiți o modalitate convenabilă de a vă contacta.

Cum functioneaza?

1. Un vizitator vine pe site-ul dvs., face clic pe butonul „Apelați de pe site”;

2. Widgetul începe automat să vă apeleze conform schemei specificate de procesare a apelurilor;

3. Clientul începe să comunice cu compania direct pe site.

[încearcă-l în acțiune]

Beneficii:

  • Clientul apelează direct de pe site fără acțiuni inutile

  • Personalizați aspectul widgetului în editorul vizual

Ce îți oferă

  • Public adaugător

    Clienții care nu v-au contactat anterior telephonic, vă vor putea apela și vor putea discuta despre beneficiile serviciilor dvs.

  • Versiune mobila

    Clienții care se conectează de pe telefoanele mobile vor putea vedea o versiune personalizată.
    Legătura cu dumneavoastră va fi posibilă de pe orice dispozitiv.
    Va fi convenabil să vă contactați de pe orice dispozitiv.

  • PBX virtual (VPBX) multifuncțional încorporat

    bazat pe Asterisk (en., Virtual PBX și Asterisk PBX, Voice over IP).
    O varietate de opțiuni VPBX vă vor ajuta să organizați recepționarea și procesarea apelurilor în conformitate cu cerințele vânzătorului online de bunuri sau ale furnizorului de servicii.

    • utilizarea schemelor de redirecționare ale apelurilor existente
    • integrarea widgetului în VPBX: grupuri generale, IVR, numere

    Clientul poate primi sfaturi de la cel mai competent specialist

  • Înregistrarea apelurilor

    Ascultați conversațiile clienților și angajaților dvs., acest lucru vă va permite să evaluați și să îmbunătățiți calitatea muncii personalului.

  • Muncă conform programului

    Introduceți programul dvs. de lucru și widgetul vă va informa clienții despre acest lucru. În afara programului de lucru, puteți cere să vă contacteze mai târziu.

  • Setare flexibilă a aspectului

    Utilizați generatorul de widget-uri vizuale și personalizați șablonul după bunul plac. Widgetul se va încadra organic în designul site-ului dvs.

De ce noi?

Siguranță

Compania Diginet Pro – lucrăm în domeniul serviciilor de telefonie virtuală. Lucrăm cu cei mai mari operatori de telecomunicații – lideri pe piața din Moldova

Profitabil

Raportul dintre costul widgetului, funcționalitatea și conversia este cel mai bun de pe piață. Nu mai trebuie să alegeți între eficiență și cost.

Suport tehnic de înaltă calitate

Clienții noștri nu vor rămâne niciodată singuri cu întrebările lor. Cei mai buni specialiști oferă asistență tehnică competentă.

Meniu