Livrarea Parolei de Unică Folosință ca mesaj vocal prin apel telefonic

La ce servesc Parolă de Unică Folosință?

  • Protecția afacerilor împotriva fraudatorilor

    Protejați-vă serviciile sau contul personal de acțiuni neautorizate și preveniți pierderile financiare și de reputație.

  • Verificarea numărului de telefon

    Verificați numerele de telefon pentru a vă asigura că contactați „clienți reali”.
    Minimizați frauda și eliberați baza de date de „utilizatori falși sau inactivi”.

  • Autorizare automată în contul dvs. personal

    Verificați clienții și acțiunile acestora cu coduri unice, cum ar fi 4 sau 5 cifre prin voce prin telefon.
    Pentru a primi codul, clientul trebuie să răspundă la apel și să asculte codul. „Roboții nu vor trece”.

  • Autentificare fără parolă

    Ne debarasăm de parolele vechi sau pierdute și autentificăm utilizatorii cu coduri unice trimise printr-un apel.

  • Antifraudă

    Reducem activitatea suspectă și blocăm fraudatorii înainte ca aceștia să provoace daune.
    Prevenirea deturnării contului și îmbunătățirea securității.
    Poate fi utilizat în caz de activitate suspectă în contul personal.

  • Aceasta este singura șansă de a trimite un cod către telefoanele fixe

    în cazul în care clientul nu are un smartphone.

  • Organizarea Autentificării cu Doi Factori (ru)
    (en. Two-Factor Authentification)

Cum functioneaza

  • Clientul introduce un număr de telefon pe site-ul dvs. web

    Scriptul apelează API-ul serviciului nostru și transmite numărul clientului și un cod de 4 sau 5 cifre.

  • Platforma noastră apelează un client

    Într-un mesaj vocal, serviciul nostru dictează un cod unic și vă returnează starea apelului.

Un exemplu de mesaj vocal cu un cod unic

Ascultați o demonstrație pe site

Faceți un apel de testare

Un apel către un client poate fi efectuat în două moduri:

  • sau de la numărul de telefon SIP al serviciului nostru

    în acest caz, dacă clientul are întrebări, nu va putea să apeleze la numărul de pe care a fost efectuat apelul

  • sau dintr-un număr SIP deținut de compania dvs.

    În acest caz, Clientul va primi imediat contactul dvs. și va putea să-l sune înapoi.

În timpul apelului, codul de autorizare poate fi repetat de una sau de mai multe ori, astfel încât utilizatorul să-l poată auzi clar și să nu-l uite sigur.

  • Clientul introduce codul pe site

    Clientul introduce codul primit în câmp.
    Dacă codul se potrivește cu cel dictat, atunci pașii sunt implementați conform „scenariului de succes”, de exemplu, un vizitator al site-ului este autorizat în sistem.

Ce companii pot beneficia de verificarea în doi pași?

  • autorizarea clienților în contul personal

    de exemplu, Livrarea de coduri unice în caz de activitate suspectă sau pentru a preveni accesul neautorizat la informații personale

  • Bănci și instituții financiare

    • Pentru a confirma transferurile și tranzacțiile de sume mari
    • Pentru a înregistra sau recupera parola de acces în serviciile bancare mobile
  • Magazine online, rețele de vânzare cu amănuntul și comerț

    • notificarea pentru confirmarea automată a comenzii
    • Pentru a confirma plata (și apoi, procesarea comenzii)
  • Servicii de transport persoane

    • Alertă pentru confirmarea automată a comenzii
    • Pentru a confirma plata (și apoi, a emite un bilet)
    • Pentru a confirma deducerea de puncte cadou și mile

Prezentare generală. Metode unice de livrare a parolei

  • Autorizare SMS
    Modul clasic de a trimite coduri unice, care a devenit familiar majorității clienților.
    Utilizatorul primește un mesaj SMS cu o parolă, după care îl introduce pe site sau în aplicație.
    Caracteristici specifice

    • Deschidere mare
      SMS-ul este un canal cu deschidere maximă, astfel încât clientul va vedea mesajul imediat după primirea acestuia. Acest lucru va asigura un procent ridicat de înregistrări și autorizații de succes.
    • Semnătură proprie
      De asemenea, puteți adăuga numele expeditorului alfanumeric, astfel încât clientul să fie sigur că ați trimis mesajul dvs.
  • Mesaj vocal cu cod unic (parolă)
    Clientul primește un apel. Când ridicați receptorul, robotul telefonic dictează o combinație de numere. Această metodă de livrare unică a codului este adesea utilizată ca alternativă la SMS.
    Caracteristici specifice

    • Este posibilă livrarea către telefonie fixă
      aceasta este singura șansă de a trimite un cod către telefoanele fixe în cazul în care clientul nu are un smartphone.