Google și Facebook sunt cele două platforme cele mai utilizate pe internet.
Căutarea Google procesează peste 3,5 miliarde de interogări pe zi. Facebook colectează până la 1,4 miliarde de utilizatori activi zilnic.
În plus, ambele platforme oferă servicii de publicitate.

Publicitate pe Google sau Facebook care este potrivită pentru afacerea dvs.?

Fiecare dintre platforme are propria sa valoare. Alegerea platformei depinde de ce tip de obiective v-ați stabilit pentru campania dvs. publicitară.
Indiferent dacă afacerea dvs. se află în sectorul business-to-business (B2B) sau business-to-consumer (B2C), puteți utiliza Google și Facebook pentru a spori gradul de cunoaștere a mărcii, pentru a spori vânzările online și chiar pentru apeluri, vizite în magazin și multe altele.
Comparați avantajele fiecărei platforme și aflați mai multe despre diferența dintre anunțurile Facebook și Google Ads

Avantajele Google Ads

  • Utilizați diferite tipuri de reclame: Google oferă reclame atât în ​​rețeaua de căutare, cât și în rețeaua de display. Aceasta înseamnă că puteți crea anunțuri care apar în rezultatele căutării sau puteți posta anunțuri pe alte site-uri web. Aveți mai multe opțiuni pentru a încerca să atrageți clienți noi.
  • Plasați suma licitată pe cuvinte cheie. Cu Google, puteți licita pentru zeci de cuvinte cheie pentru a fi clasate pentru anunțurile dvs. Acest lucru vă permite să obțineți mai multe informații și să atrageți oameni noi. Mai mult, puteți accesa alte opțiuni de direcționare care depășesc cuvintele sau expresiile.
  • Atrageți mai mulți clienți potențiali pentru afacerea dvs. Întrucât Google este un agent de publicitate de vârf, cu miliarde de căutări pe zi, acest lucru vă oferă posibilitatea de a ajunge la zeci de clienți potențiali pentru afacerea dvs.
  • Câștigați poziții pe baza relevanței: banii nu vă vor oferi cel mai bun spațiu publicitar, dar relevanța. Aceasta înseamnă că, indiferent de bugetul dvs., anunțul dvs. poate concura cu mărcile de top pentru interogări relevante.

Avantajele Facebook Ads

  • Acces la date de calitate: oamenii partajează o cantitate uriașă de informații despre ei înșiși pe Facebook. Împărtășesc experiențe de viață, interese, hobby-uri, credințe și multe altele. Când faceți publicitate pe Facebook, puteți viza persoane bazate pe aceste informații pentru a vă ajuta afacerea să ajungă la mai mulți clienți potențiali.
  • Construiți segmente de public similare: dacă aveți deja o bază de date cu persoane care sunt cel mai probabil interesate de afacerea dvs., puteți încărca aceste informații pe Facebook. Puteți viza utilizatori de calitate Facebook pe baza datelor încărcate în campania dvs. publicitară.
  • Utilizați imagini Facebook. Toate reclamele de pe Facebook sunt vizuale, făcându-le mai interesante și mai atractive pentru publicul dvs. Videoclipurile, imaginile și reclamele carusel vă pot ajuta să atrageți atenția clientului dvs. țintă și să-i interesați de produsul sau serviciul dvs.
  • Câștigați rate de conversie ridicate. Conversiile sunt o parte importantă a campaniilor dvs. publicitare. Dacă nu obțineți conversii, nu obțineți înregistrările, vânzările, urmăritorii sau clienții potențiali pe care îi doriți. Cu toate acestea, reclamele de pe Facebook oferă o rată impresionantă de conversie de aproape 10%.
  • Reclamele de pe Facebook sunt cele mai bune atunci când doriți să atrageți atenția asupra mărcii dvs. și să găsiți noi clienți potențiali. Precum și:
    • Interes sporit pentru postarea pe Facebook
    • Primirea mesajelor de la potențiali clienți
    • Generarea traficului către site-ul dvs., pagina Facebook sau aplicația dvs.

Serviciile noastre – Publicitate online pe internet

  • Google Ads – anunțuri de căutare și banner
  • Facebook – bannere publicitare

Detalii:

  • Auditul și configurarea unui cont publicitar
  • Pregătirea și plasarea de reclame eficiente
  • Optimizarea publicității
  • Optimizarea ratei de conversie (Conversion Rate Optimization)
    Creșterea numărului de conversii pe site (trimiterea unei cereri, achiziționarea de bunuri, abonarea la un buletin informativ) și creșterea profiturilor

Remarketing dinamic – personalizare și asistență
Facebook pixel – instalare și configurare

Auditul campaniilor publicitare existente (dacă există)