Publicitatea Pay-Per-Click (PPC) este un tip de marketing online realizat prin intermediul unor platforme majore precum Google Ads, Yandex Direct, Facebook și Microsoft Bing Ads.

Tu (agentul de publicitate) plătești pentru clicuri numai atunci când un utilizator dă clic pe anunț și merge la pagina de destinație dorită.

Acesta este un mod de a cumpăra trafic pe site-ul dvs. web, de a nu atrage vizitatori prin „metode convenționale” precum optimizarea motorului de căutare, SEO.
În timp ce SEO este o abordare excelentă pentru creșterea pe termen lung, uneori chiar aveți nevoie de un impuls imediat.
Diginet Pro oferă gestionarea campaniilor PPC, asigurându-vă că banii pe care îi cheltuiți funcționează pentru afacerea dvs.

Lista Serviciilor pentru pregătirea și publicarea publicității Pay-per-Click (PPC)

    • Ajutați la detalierea strategiei și obiectivelor publicității online

      Cu cât sunt formulate mai precis obiectivele primare pentru publicitate, cu atât mai bine.

    • Cercetare cuprinzătoare a cuvintelor cheie

      Prin urmare, anunțul dvs. va apărea în termenii de căutare DREPT după efectuarea unei cercetări amănunțite a cuvintelor cheie și monitorizarea atentă a performanței campaniei dvs.

    • Crearea de reclame eficiente

      Colaborăm cu dvs. pentru a crea anunțuri cu cele mai bune performanțe, cu conversii mari.

    • Optimizarea conversiilor în paginile de destinație

      Dacă este necesar, vom crea o pagină de destinație pe site-ul dvs. concepută special pentru a primi vizitatori care au dat clic pe anunțurile dvs. PPC. Acest lucru ne permite să creăm pagini special pentru vânzare, spre deosebire de alte scopuri pentru care site-ul dvs. a fost creat.

    • Împărțiți testarea și compararea anunțurilor

      Dacă nu sunteți sigur care dintre apelurile clienților este mai eficient, atunci în acest caz vom stabili comparații pentru a verifica eficiența diferitelor reclame. Acest lucru ne va permite să vă perfecționăm conținutul și prezentarea.

    • PPC local

      Dacă este necesar, putem seta direcționarea către o regiune separată, oraș sau chiar un district de oraș folosind publicitate sau să creăm o mică campanie concepută pentru a promova un anumit produs sau serviciu într-o locație separată selectată.

    • Campanii de remarketing

      Continuați sau reconectați-vă cu vizitatorii anteriori ai site-ului care s-au arătat interesați de produsul sau serviciul dvs. Folosirea unei campanii de remarketing vă poate ajuta să creșteți rentabilitatea investiției publicitare, crescând în același timp vânzările sau clienții potențiali.

    • Rapoarte publicitare

      Dovadă a rentabilității investiției cu raportare detaliată: Google Ads, Yandex Direct, Facebook și alte servicii PPC au încorporate instrumente excelente de urmărire a datelor.
      Analizăm datele și generăm un raport PDF personalizat care evidențiază cele mai importante informații.

    De ce să lucrați cu o agenție de marketing PPC?

    • Acces la specialiștii PPC
      Sarcina noastră ca agenție PPC este de a face procesul de marketing online tehnic, complex și uneori copleșitor cât mai ușor posibil pentru clienții noștri.
      Oferim fiecăruia dintre clienții noștri PPC un singur punct de contact pentru gestionarea proiectului și a întrebărilor dumneavoastră.
      Veți cunoaște bine specialistul dvs. în PPC și ei vă vor cunoaște afacerea și vă vor înțelege nevoile unice.
      Vom deveni departamentul dvs. de externalizare a marketingului pe internet.
    • Orientarea către client
      Singurul factor competitiv durabil care rămâne în prezent la majoritatea afacerilor este crearea unei culturi de inovație continuă și concentrare către clienți, condusă de oameni talentați.
    • Abordarea noastră de raportare cu plată pe clic
      Puteți vedea exact cum eforturile noastre vă măresc veniturile online cu rapoartele și tabloul nostru de bord personalizabile ale clienților:

      • Vizualizați rapoartele Google Analytics pe site-ul dvs. pentru o prezentare generală sau detalii despre performanța PPC.
        Vizitați oricând tabloul de bord al clienților și vedeți cum se clasează site-ul dvs. pentru anumite cuvinte cheie și expresii de căutare.
      • Vizualizați raportul detaliat trimis lunar, care arată modul în care ne-am petrecut timpul lucrând la campania dvs. PPC.

    Contactați-ne prin telefon sau e-mail dacă doriți să discutați despre strategia dvs. de campanie PPC sau dacă aveți întrebări.

    Sunteți gata să vă asociați cu o agenție de marketing PPC?

    Vom fi bucuroși să discutăm nevoile dvs. de publicitate PPC și să obținem o ofertă personalizată pentru o campanie PPC potrivită pentru dvs.