De ce datele despre vizitele pe site-ul web al serverului nostru de analiză web pot diferi de citirile din Google Analytics sau alte servere de analiză web. Pentru a naviga pe site-uri Internet, o persoană folosește un browser Internet care acceptă cookie-uri. Serverul nostru folosește tehnologia „cookie propriu / primar” (tehnologia cookie-urilor de la o parte).
Dacă din partea clientului există o interzicere a utilizării cookie-urilor, atunci pentru identificare folosim IP-ul vizitatorului site-ului. În plus, trebuie să vă asigurați că codul de urmărire de pe site-ul nostru a fost încorporat în toate paginile pentru care doriți să efectuați analize web.
Am comparat statisticile furnizate de Google Analytics și de serverul nostru de analiză și am constatat că, în ceea ce privește traficul web semnificativ, în general, statisticile de vizită ale Google Analytics diferă de ale noastre cu cel mult 5%.
Contabilitatea conservatoare este de obicei opțiunea preferată, deoarece vă permite să urmăriți doar vizitatorii site-ului „live”.
În orice caz, dacă trebuie să comparați statisticile site-ului pentru perioada de timp curentă cu statisticile din perioada anterioară, atunci pentru comparație, vă recomandăm să utilizați același motor de analiză web.
Dacă statisticile din Diginet Analytics Solution diferă semnificativ de statisticile obținute de la alte servicii de analiză web, atunci
O listă a posibilelor motive
identificarea vizitatorilor se realizează în moduri diferite
Serverul nostru utilizează un cod de urmărire bazat pe javascript și ține evidența vizitatorilor unici folosind „cookie-uri primare” și un algoritm euristic pentru recunoașterea vizitatorilor site-ului.
Unele alte instrumente de analiză web utilizează fie cookie-uri, numai IP, fie o combinație a ambelor.
Ne-am asigurat că codul de urmărire a vizitatorilor site-ului web pe serverul nostru de analiză oferă o precizie ridicată și permite contorizarea doar a vizitatorilor reali (în timp real) ai site-ului web.
diferite metode de urmărire a vizitatorilor site-ului (Metoda de urmărire)
Unele programe de analiză web (soluții) pot lua în considerare TOT traficul site-ului, inclusiv roboți de căutare sau spamboți.
De exemplu, serverul nostru de analiză are filtre destul de stricte care ne permit să ignorăm vizitele la spamboți.
Numărul total de roboți care sunt filtrați de sistemul nostru de analiză este de aproximativ 300 și această listă este actualizată constant.
roboții spam și roboții de căutare sunt înregistrați în moduri diferite
În mod implicit, serverul nostru de analiză web utilizează care înregistrează automat doar activitățile umane „reale” și exclude urmărirea Spam Bots și Spider. Acest lucru duce la rapoarte mai precise.
De exemplu, dacă vedeți o discrepanță relativ mare între citirile noastre și citirile Google Analytics (peste 5%), atunci vă recomandăm să verificați setările de „filtrare a robotului” în Google Analytics și să excludeți sesiunile realizate de roboți.
parametrii din statisticile de analiză web diferă
Serverul nostru de analiză web ține evidența următorilor parametri „vizualizări de pagină” (vizualizări de pagină), vizitatori unici (vizitatori unici), vizite (vizite), care arată un număr mai mic în comparație cu numerele pe care le are indicatorul „sesiuni”.
În plus, aici sunt articole utile despre modul în care Google ține evidența acestor statistici și de ce anumiți parametri diferă în Google în diferite soluții de la Google.
- „Diferența dintre clicuri, sesiuni, utilizatori, conectări, vizualizări de pagină și vizualizări de pagină unice”
- „Rapoartele au un număr diferit de conectări și sesiuni”
- „Diferențe între clicurile AdWords și sesiunile Google Analytics”
- „Întrebări frecvente despre clicurile AdWords și sesiunile Google Analytics”
unde este exact codul de urmărire a analizei web
Când codul de urmărire a analizei web se află la sfârșitul paginii, înregistrarea vizualizării paginii are loc numai atunci când pagina a fost încărcată complet.
În plus, unele programe de analiză web pot lua în considerare și cererile „anulate” pentru descărcarea paginilor,
De exemplu, atunci când un vizitator face clic pe butonul Înapoi înainte ca pagina să fie complet afișată pe ecranul browserului.
Acesta este motivul pentru care vă recomandăm să introduceți coduri de urmărire în partea de jos a paginii, chiar înainte de eticheta de închidere.
suport pentru opțiunea „DoNotTrack”
Serverul nostru de analiză ia în considerare setarea DoNotTrack.
Dacă un vizitator al site-ului din browserul său din fila „Confidențialitate” are setările „Nu mă urmăriți”, atunci serverul nostru de analiză web nu va colecta informații despre acest vizitator.
În acest caz, informațiile despre acest vizitator nu vor fi incluse în rapoartele privind statisticile vizitelor.