Chatbots (o specie de roboți) a oferit atât de multe avantaje întreprinderilor încât se bazează destul de mult pe ele.
Poate acesta este motivul pentru care un sondaj de la Oracle spune că 80% dintre companii vor folosi chatbots până în 2022.
De ce ar trebui să utilizați Chatbots în afaceri?
Acest lucru a devenit destul de evident pentru cei care sunt familiarizați cu chatbots. Însă mulți dintre ei nu sunt așa că permiteți-mi să expun motivele pentru care ar trebui să utilizați chatbots în afaceri:
- 1. Economisire de timp și bani
Clienții pun întrebări similare din nou și din nou. Răspunsul la aceste întrebări repetitive pierde timpul angajatului. Chatbot-urile pot răspunde la aceste întrebări repetate și fac acest lucru eficient, astfel economisind timpul. De asemenea, vă economisesc banii și resursele pe care le cheltuiți pentru gestionarea acestor interogări și, de asemenea, vin în bugetul dvs. - 2. Clienții de conținut
Gartner spune că serviciul clienți este cel mai mare factor pentru succesul unei afaceri. Chatbot-urile îmbunătățesc serviciul pentru clienți și fac acest lucru fiind disponibil 24/7, răspunzând la întrebări în cel mai scurt timp și reducând eforturile de tastare. Dacă doriți clienți mai mulțumiți, ar trebui să implementați chatbots în afacerea dvs. - 3. Extindeți publicul
Chat-urile folosesc o metodă inteligentă pentru a vă dezvolta publicul. Captează datele utilizatorilor care îi contactează pe chat. O fac atât de bine în conversație, încât utilizatorii nu zăbovesc să le furnizeze datele lor de contact. - 4. Eliminați erorile
Chatbot-urile nu uită lucrurile, funcționează pe comenzi pre-scrise și fac întotdeauna ceea ce sunt programate. Prin urmare, ei nu comit greșeli. - 5. Conduceți clienții prin pâlnie
Chatboturile pot lansa și convinge utilizatorii cu oferte și îi pot transforma în cumpărători sugerând produsele potrivite pe care doresc să le cumpere. Acest lucru elimină navigarea produsului, facilitând astfel călătoria lor de cumpărare. - 6. Deschiderea promptă și rata de implicare
Chatbot-urile stimulează angajamentul și ratele de deschidere. Mesajele pe care robotii le trimit utilizatorilor au o rată de deschidere de 70-80% în medie. Deoarece notificarea acestor mesaje merge direct pe dispozitivul personal al utilizatorilor, rata de deschidere a acestor mesaje poate crește până la 60%. - 7. Personalizare
Chatbot-urile inteligente sau AI își amintesc ce produse le-ați cerut să afișeze anterior. Aceștia inițiază următorul chat cu aceleași informații, astfel încât să nu mai trebuie să întrebi din nou toate lucrurile. Acest lucru conferă o notă personală chatului care îi face pe clienți fericiți. - 8. Solicitați capacitatea de manipulare
Nu contează dacă sunt 10 sau 100 de întrebări la un moment dat. Un chatbot poate răspunde eficient fiecăruia fără să se plângă. - 9. Flexibilitate
Chatbot-urile sunt ceva ce poate fi utilizat în orice fel de afacere. Există chatbots pentru eCommerce, marketing, asistență medicală, finanțe etc. le folosesc deja. Le puteți utiliza, de asemenea, în orice industrie în care lucrează afacerea dvs. - 10. Capacitatea de automatizare
Este ceva ce îmi place. Chatbots automatizează atât de multe locuri de muncă pe care ni se pare plictisitor să le facem. Acestea răspund la întrebări repetitive, vă comercializează produsele, susțin și califică clienții potențiali etc.
Cum se utilizează Chatbots pentru afaceri?
Există o strategie pe care ar trebui să o urmați atunci când utilizați chatbots pentru afacerea dvs.
- 1. Identificați scopurile chatbot-ului dvs.
Dacă intenționați să utilizați chatbots în afaceri, trebuie să înțelegeți mai întâi de ce le veți folosi. Care este scopul utilizării acestora în afacerea dvs. Acest scop poate fi nevoile publicului dvs. Puteți utiliza botul pentru a oferi utilizatorilor ceea ce doresc. Poate fi răspunsul la întrebările lor, produsele pe care le pot cumpăra sau articolele pe care le pot citi. Oricare ar fi, recunoașteți intenția din spatele construirii chatbot-ului dvs. și treceți la următorul punct. - 2. Selectarea platformei
Puteți crea fie un bot Facebook Messenger, fie un chatbot pe site, dar este posibil să nu funcționeze pentru dvs. De ce? Pentru că acest lucru depinde în totalitate de preferințele publicului. Va trebui să clasificați ce platformă utilizează publicul dvs. pentru a vă conecta și apoi să creați un bot pentru aceasta. Pentru a vă face o idee mai bună despre platformele chatbot, puteți arunca o privire la captura de ecran de mai jos.
Numărul de utilizatori lunari începând cu iulie 2019 pentru cele mai populare aplicații de mesagerie din captura de ecran de mai jos
numărul de utilizatori activi lunari pe cele mai populare aplicații de mesagerie începând din iulie 2019
Sursă
Aceste platforme sunt fructe slabe și au miliarde de utilizatori activi. Clasificați ce platformă preferă publicul dvs. să comunice cu companiile.
- 3. Alegeți cum vă veți crea botul
În mod obișnuit, există două metode cu care vă puteți construi chatbot-ul.- Cu Codificare: Aveți o comandă excelentă în Python și alte limbi de codare. Și puteți petrece timp și bogăție în crearea unui chatbot. Dacă sunteți de acord, această opțiune este pentru dvs. Puteți crea chatbot-ul dvs. de la zero și să-l faceți să funcționeze la fel. Pentru aceasta, veți avea nevoie de o echipă tehnică.
- Cu A Chatbot Builder: dacă nu sunteți familiarizați cu codificarea și nu aveți suficient timp și bani pentru a investi, puteți selecta pur și simplu o platformă de construire chatbot. Am citit multe articole care spun că crearea unui bot durează 2-3 săptămâni și 25-30.000 USD. Îmi pare rău să spun, dar nu sunt complet de acord cu acest lucru. Puteți construi chat-ul dvs. în 5
Whether you create on your own or choose a chatbot builder, once you get done, you just have to use it to get the benefits I mentioned above.
Povestea pe scurt
Marketingul conversațional va fi următoarea descoperire care va revoluționa tehnicile de servicii pentru clienți. Chatbot-urile vor susține ferm marketingul conversațional. Cei care folosesc deja această tehnologie au un avans, dar nu este prea târziu pentru cei care nu o folosesc.
Puteți obține în continuare propriul chatbot pentru afacerea dvs. și puteți concura cu alții. Un chatbot care poate genera clienți potențiali, crește veniturile, poate îmbunătăți experiența utilizatorului și vă poate reduce funcția.
Construim astfel de roboți și, dacă aveți nevoie și de unul, nu ezitați să ne contactați de 1000 de ori.