Automatizarea contabilității Datoriilor comerciale vă permite să primiți conturi de plată electronice, să aprobați conturi de plată, să procesați informații despre plăți, să verificați conturi de plată cu plățile și să aveți acces la rapoarte.
Toate conturi de plată sunt stocate în cloud, într-un singur loc.
Automatizarea contabilității datorii comerciale include trei componente:
-
1. Primirea unei conturi de plată
Conturi de plată pot fi primite electronic prin oricare dintre metodele descrise AICI.
-
2. Corespunde (potrivi) și flux de lucru
Odată colectate datele, conturile sunt fie corelate de către manageri cu comenzile de cumpărare și chitanțele de mărfuri, fie direcționate automat către grupul sau persoana adecvată pentru examinare și aprobare. După aprobare, aceștia primesc marcajul „aprobat” în sistemul e-Cont.md.
-
3. Arhivă și audit
Toate conturile de plată sunt stocate în siguranță în cloud, iar traseele de audit ale tuturor acțiunilor întreprinse asupra conturilor sunt ușor accesibile în scopuri de audit financiar. De asemenea, arhiva electronică facilitează găsirea și găsirea conturilor de plată oricând și oriunde.
După înregistrarea în sistemul e-Cont.md:
- informațiile publice despre compania dumneavoastră (nume, IDNO, detalii bancare etc.) vor fi disponibile tuturor participanților înregistrați în sistem;
- poți vedea online toate conturile emise către tine de orice participant (furnizor) înregistrat în sistem;
- veți putea emite conturi de plată în calitate de furnizor oricărui participant înregistrat, chiar și în cadrul planului gratuit;
- e-Cont.md are o procedură de verificare a unui nou membru, care reduce riscul de fraudă, inclusiv de uzurpare a identității.
Dacă descoperiți că un furnizor care este important pentru dvs. lipsește din lista de participanți, invitați-l să se alăture sistemului e-cont.md și să începeți să faceți schimb de conturi de plată cu el online.
Tu, în calitate de cumpărător, poți interacționa cu sistemul e-Cont.md:
- în contul dvs. personal, vedeți toate conturile de plată care v-au fost emise de furnizori;
- import conturi de plata din programul 1C;
- import conturi de plată din CRM, cu care există o integrare încorporată;
- importă conturi de plată prin API din orice alt sistem cu care nu avem integrare încorporată.
Integrare ușoară / fără probleme cu sistemul de contabilitate
Sincronizați conturile de plată, plățile și datele furnizorului direct cu platforma dvs. de contabilitate – nu este necesară munca manuală.
Obțineți o perspectivă asupra conturilor pe tot parcursul procesului. Pur și simplu conectați e-Cont.md la platforma dvs. de contabilitate pentru a activa actualizările și sincronizarea automată.
Lista integrărilor încorporate https://e-cont.md/integrations.
Integrarea dvs. nu este listată?
Folosind API-ul nostru e-Cont.md https://docs.e-cont.md/api
poate fi integrat cu orice sistem software, inclusiv contabilitate, CRM, sistem de comandă, business intelligence și alte sisteme de back office.
Puteți vedea starea plății pentru fiecare factură de plată
- plată offline, cum ar fi transferul bancar
informațiile despre plăți, cum ar fi starea „plătită”, pot fi introduse manual de către manager, sau prin importul unui fișier CSV sau prin integrarea cu sistemul dvs. de contabilitate 1C, unul dintre sistemele CRM sau de facturare electronică terță parte. - plata online, de exemplu, prin card de credit
stările plăților online se pot schimba în timp real dacă este configurată integrarea API cu una dintre băncile aquiring sau sistemele de plată din Moldova.
Avantajele automatizării contabilității datorii comerciale
- Economie de timp
Software-ul de automatizare a conturilor de plată face procesarea și aprobarea facturilor mai rapide și mai eficiente. Prin eliminarea multor pași manuali în procesarea conturilor, automatizarea reduce semnificativ numărul de interacțiuni umane cu o cont de plată și, ca urmare, minimizează timpul petrecut de personal pentru acest aspect al rolului lor. - Eficiență crescută
Automatizarea simplifică procesul de emiterea conturi de plată și plată, reducând timpii de aprobare și crescând productivitatea. Soluțiile de automatizare a conturilor de plătit pot fi, de asemenea, integrate cu sistemele financiare existente, făcând procesul și mai eficient și asigurând fluxul fluid al informațiilor între sisteme. - Precizie îmbunătățită
Automatizarea îmbunătățește acuratețea eliminând riscul erorilor umane și ajută la reducerea erorilor de plată, cum ar fi plățile duplicate sau frauduloase. Prin reconcilierea automată a datelor de conturi de plată cu informațiile ERP la începutul procesului, plățile eronate pot fi semnalate înainte de a fi efectuate. - Reducerea costurilor
Automatizarea contabilității datorii comerciale poate reduce semnificativ costul procesării conturilor de plată, economisind bani, precum și timp și resurse de afaceri. Automatizarea ajută la reducerea costurilor cu forța de muncă prin reducerea cantității de date introduse asociate procesului, precum și prin eliminarea costurilor asociate cu stocarea documentelor, taxe poștale, facturare etc. - Potrivire încorporată
Atunci când procesele contabile ale datorii comerciale sunt automatizate, regulile de conformitate sunt integrate în sistem. Acest lucru face procesul complet transparent, permițându-vă să urmăriți și să preveniți riscurile comune și frauda. De exemplu, sistemul va semnala conturile de plată duplicate pentru plată, taxe suplimentare și activitate suspectă.