Noua politică de spam a Google are ca scop eliminarea practicilor care pot avea un impact negativ asupra calității rezultatelor căutării.
SEO vs. PPC: Cum să decizi între SEO și PPC
Aceasta este o întrebare destul de grozavă și importantă la care să ne gândim înainte de a investi în marketing pe internet! S-ar putea să credeți că știți deja de…
Accelerarea încărcării a paginii site-ului
Accelerați-vă site-ul web și îmbunătățiți conversia. Avantajele creșterii vitezei de încărcare a paginilor: Îmbunătățirea poziției site-ului pe paginile rezultatelor căutării; Creșterea conversiei; Reducerea Rata de respingere.
Ai nevoie întotdeauna de SEO?
Optimizarea motorului de căutare se rezumă la două lucruri Spuneți oamenilor despre afacerea dvs. care caută exact ceea ce aveți de oferitTransformați persoanele interesate în clienții dvs. plătitori Trei motive…
Pagini de site inexistente. Detalii
„Linkuri rupte” (“broken links”). Au un impact negativ asupra clasamentului motorului de căutare al site-ului dvs. Probleme la obținerea de noi clienți. Pierderea unora dintre vizitatorii site-ului.
SEO vs Google Ads: Care este mai bine de utilizat?
Mulți agenți de marketing folosesc tehnici de marketing, cum ar fi Optimizarea Motoarelor de Căutare (SEO) și Google Ads, pentru a genera trafic și a genera clienți potențiali pentru afacerea…