+373 79 760 762
info@diginet.md
Diginet.md
  • Serviciile
    • Plăți online pe site
    • Chatbot-uri pentru Afacere
    • Bot vocal
    • Apel înapoi online
    • Apel direct din browser
    • Apel cu Parolă de Unică Folosință
    • SEO. Promovarea website-ului
    • Local SEO (Căutare locală)
    • SEO pentru comerț electronic
    • Publicitate online Google și Facebook
    • Publicitate cu Plată pe Clic (PPC)
    • Remarketing dinamic
    • Creare de site-uri e comerț
    • Analiza site-ui de comerț electronic
    • Social Media Marketing (SMM)
    • Strategie de marketing digital
    • Serviciul e-Cont.md
  • Despre noi
  • Portofoliul
  • Blog
    • Acceptarea plăților pe site
    • Analitica Web
    • Optimizare SEO
    • Chatbot de afaceri
    • Noutăți Diginet
    • Magazine online
    • Publicitate pe internet
  • Contactează-ne
  • Română
    • Rusă
    • Engleză

Actualizare de bază Google martie 2024

8.03.24
Optimizare SEO
Actualizare de bază Google martie 2024

Pe 5 martie 2024, Google a anunțat o actualizare majoră cu privire la spam.

Noua politică de spam a Google are ca scop eliminarea practicilor care pot avea un impact negativ asupra calității rezultatelor căutării.

Este conceput pentru a îmbunătăți experiența de căutare, afișând mai puțin conținut care pare a fi conceput pentru a atrage clicuri și mai mult conținut pe care utilizatorii îl consideră util.

Site-urile care încalcă politica de spam pot fi clasate mai jos în rezultate sau pot să nu apară deloc în rezultate.

Trei reguli noi de spam pentru a combate practicile proaste:

1) Abuz de domeniu expirat

Abuzul de domeniu expirat este actul de a cumpăra un nume de domeniu expirat și de a-l reutiliza în primul rând pentru a manipula clasamentele de căutare prin postarea de conținut care oferă puțină sau deloc valoare utilizatorilor.

2) Abuz de conținut la scară

Abuzul de conținut la scară este atunci când multe pagini sunt create cu scopul principal de a manipula clasamentele de căutare, mai degrabă decât de a ajuta utilizatorii. Această practică urmărește de obicei să creeze o cantitate mare de conținut neoriginal, care oferă puțină sau deloc valoare utilizatorilor, indiferent de modul în care este creat, prin automatizare, efort uman sau o combinație de procese umane și automate.

Politica de spam a Google este că utilizarea automatizării, inclusiv a inteligenței artificiale generative, este spam dacă scopul principal este de a manipula clasamentele de căutare.

Producerea de conținut pe scară largă este abuzivă dacă este făcută în scopul manipulării clasamentelor de căutare și că acest lucru se aplică indiferent dacă sunt implicate automatizări sau oameni.

3) Abuzul de reputație a site-ului

Abuzul de reputație a site-ului este atunci când pagini terță parte sunt publicate cu o supraveghere sau implicare redusă sau deloc din partea primei părți, în cazul în care scopul este de a manipula clasarea căutării, profitând de semnalele de clasare ale site-ului primar.

Noua politică nu consideră tot conținutul terță parte ca fiind o încălcare, ci doar acela care este postat fără o supraveghere atentă și are scopul de a manipula clasamentele căutării. Conținutul publicitar nu este spam.

Pagina cu politicile de spam listează câteva exemple clare despre ce este și ce nu este un abuz de reputație a unui site.

Serviciile noastre

  • Optimizare SEO

  • Local SEO (Căutare locală)

  • SEO pentru comerț electronic

  • Remarketing dinamic

  • Strategie de marketing digital

Articolul anterior
Circulația cardurilor bancare în Moldova în 2023
Articolul următor
UE a introdus o lege privind piețele digitale

Articole recente

  • Developer PHP cu experiență în lucrul cu API-uri externe folosind protocolul XML (SOAP) 7 septembrie 2024
  • Diferența dintre magazinele online B2B și B2C 28 august 2024
  • Beneficiile creării de conținut folosind AI pentru întreprinderile mici 18 august 2024
  • MIA Plăți Instant devine disponibilă pentru întreprinderile din Moldova 10 august 2024
  • MIA Instant Payments – 100 000 de utilizatori 26 aprilie 2024

Categorii

  • Noutăți Diginet (13)
  • Acceptarea plăților pe site (9)
  • e-Invoicing (1)
  • Analitica Web (3)
  • Optimizare SEO (6)
  • Magazine online (5)
  • Publicitate pe internet (4)
  • Chatbot de afaceri (1)

Contactează-ne

Facebook MessengerTrimite un mesaj

Serviciul cloud e-Cont.md

  • Serviciul e-cont.md
  • E-cont
  • Beneficii
  • Integrare
  • Modele de conturi

Plăți online pentru site

  • Plăți online
  • Furnizor de soluții
  • Internet acquiring
  • Cont de comerciant
  • Gateway de plată
  • Evaluarea fraudelor

Categorii noutăți

  • Noutăți Diginet (13)
  • Acceptarea plăților pe site (9)
  • e-Invoicing (1)
  • Analitica Web (3)
  • Optimizare SEO (6)
  • Magazine online (5)
  • Publicitate pe internet (4)
  • Chatbot de afaceri (1)

Articole recente

  • Developer PHP cu experiență în lucrul cu API-uri externe folosind protocolul XML (SOAP) 7 septembrie 2024
  • Diferența dintre magazinele online B2B și B2C 28 august 2024
  • Beneficiile creării de conținut folosind AI pentru întreprinderile mici 18 august 2024
  • MIA Plăți Instant devine disponibilă pentru întreprinderile din Moldova 10 august 2024
  • MIA Instant Payments – 100 000 de utilizatori 26 aprilie 2024

Contacte

info@diginet.md
+373 79 760-762
str. Nicolae Titulescu 1, Chisinau, Republica Moldova
Facebook
Facebook Messenger

Informații juridice

  • Confidențialitatea
  • Politica cookie-urilor

© 2000 Diginet Pro E-commerce solutions and Digital Marketing agency

  • Serviciile
  • Despre noi
  • Portofoliul
  • Blog
  • Contactează-ne
  • Română
  • Rusă
  • Engleză