Beneficiile creării de conținut folosind AI și cele mai bune practici pentru utilizarea instrumentelor AI în siguranță și eficient pentru întreprinderile mici.
1) AI pentru crearea de conținut: beneficii și instrumente de luat în considerare
Multe întreprinderi mici nu au timp să creeze conținut și nu au resursele necesare pentru a angaja creatori interni de conținut care să îl supravegheze și să îl implementeze.
Instrumentele AI sunt o soluție rentabilă pentru companiile cu personal limitat sau bugete limitate. Există multe opțiuni AI disponibile pe piață, atât gratuite, cât și plătite. Aceste instrumente oferă companiilor soluții accesibile pentru a crea rapid conținut cu efort minim, ceea ce le poate ajuta să se extindă. Această nouă tehnologie poate ajuta la stimularea creativității echipei tale, oferind idei noi și perspective noi.
Instrumente de conținut AI pentru afacerea dvs
depinde de nevoile și obiectivele dvs. specifice:
-
Idei de conținut și descriere:
Instrumente binecunoscute precum ChatGPT pot ajuta în procesele de scriere prin generarea de idei de conținut și strategii de marketing cu ajutorul prompturilor.
De asemenea, puteți crea piese complete de conținut scris pe care le puteți edita, inclusiv postări pe blog, subtitrări pe rețelele sociale, scripturi și multe altele. -
Transcriere și editare:
dacă doriți să creați un podcast sau să începeți un canal YouTube pentru a crește ca lider de gândire, un instrument precum Descript vă poate ajuta cu procesul, de la înregistrare la editare și distribuire a conținutului dvs.
-
Generarea de imagini și videoclipuri:
Creați grafice sau medii vizuale statice, inclusiv picturi realiste, logo-uri și randări, pentru afacerea dvs. folosind instrumente precum Midjourney și DALL-E.
Sau, dacă aveți nevoie să promovați un produs nou, instrumente precum Synthesia pot crea videoclipuri realiste cu cap vorbitor în câteva minute, urmând scripturi simple.
2) Instrumentele și programele populare folosesc AI
În timp ce unii antreprenori ezită să implementeze AI în practicile lor de afaceri, utilizarea acesteia este deja larg răspândită și mulți antreprenori nici măcar nu își dau seama.
Exemple de instrumente AI pentru optimizarea sarcinilor, cum ar fi identificarea articolelor cu Google Lens, scrierea de reclame și crearea de foi de calcul Excel cu ChatGPT și editarea de fotografii în bloc pentru listări online cu Adobe Firefly și DALL-E.
Prin aplicarea strategică a instrumentelor AI, Alaska Premier Auctions & Appraisals a reușit să economisească timp, să îmbunătățească rezultatele pentru clienți și să atingă obiectivele fără a fi nevoie să angajeze personal suplimentar.
3) AI creează cerere pentru o forță de muncă mai mare
AI are două forme: analiză și sinteză.
Programele binecunoscute precum TurboTax [Wiki] folosesc analiza pentru a identifica articole sau pentru a analiza situații pentru a lua decizii.
Sinteza, pe de altă parte, generează obiecte pe care analiza AI le poate descoperi sau analiza. Aceasta include instrumente AI generative, cum ar fi filtrele foto pentru smartphone-uri Peaksel și Microsoft Copilot.
4) Inteligența artificială stimulează creativitatea umană
Când externalizăm munca grea către AI, avem mai mult timp să fim creativi.
Exemple despre cum creativitatea umană combinată cu utilizarea strategică a tehnologiei și a strategiilor de distribuție poate contribui la succesul întreprinderilor mici.
- Blanket Pancakes & Syrup – de la rețeta de acasă la brandul de milioane de dolari
- utilizarea inteligenței artificiale în marile lanțuri de retail, cum ar fi Costco si Walmart
- Timberland
- Stanley
- Carhartt
Urmăriți-ne pe rețelele sociale https://www.facebook.com/diginet.md
Sursă:
Oferim servicii de marketing pe internet pentru afacerea dvs.
-
Optimizare Motor de Căutare (Search Engine Optimization, SEO)
-
Marketing cu Plata pe Clic (Pay-Per-Click)
-
Marketing de conținut (Content-Marketing)
-
E-mail publicitar (Email Marketing)
-
Marketing Social Media (Social Media Marketing)
-
Dezvoltare chatbot pentru afaceri