Batch Import de facturi pentru plată în format CSV sau TXT
Inainte sa incepi
Pregătiți o listă cu facturile de plătit în avans.
Pentru a importa o listă de facturi, trebuie să ne furnizați informații despre fiecare factură emisă pentru fiecare dintre clienții dvs. existenți, iar noi o vom potrivi cu profilurile de clienți existente în contul dvs.
Trebuie să pregătiți 3 coloane
- Codul fiscal al companiei (IDNO) (format câmp text, 13 caractere)
- Sumă spre plată în lei moldovenești (format de număr flotant, 2 zecimale)
- destinaţia plăţii (format câmp text, nu mai mult de 270 de caractere). Opțional
Dacă nu este specificat, atunci va fi utilizat scopul plății specificat în contul personal al clientului pentru „import implicit”.
Pentru ca sistemul nostru să poată potrivi mai ușor datele clienților dvs., descărcați șablonul de fișier CSV
Tipul de cont pentru plată, va fi cel pe care îl setați în contul personal al clientului pentru „import implicit”.
Procedura de import si activare a facturilor pentru plata
-
1. Pregătiți o listă de facturi pentru plata pentru import
Fiecare rând trebuie să conțină doar informații despre o singură factură de plată pentru o companie și o sumă de plătit.
Dacă creați mai multe facturi de plată pentru un client, atunci trebuie să introduceți exact tot atâtea rânduri cu codul fiscal al clientului și suma de plătit.
Analiza preliminara inainte de import- O bifă verde înseamnă că datele companiei sunt potrivite corect și sunt gata pentru a fi indexate și utilizate pentru a găsi potriviri.
- Un semn de exclamare galben înseamnă că ați ales să nu includeți anumite informații pentru importul facturilor sau că unele dintre ele trebuie modificate manual.
Rata de accesare a facturilor de import în lot va fi mai mare dacă corectați erorile din fișier înainte de încărcare.
-
2. Descărcați lista facturilor pentru plată
Când fișierul este adăugat și gata de utilizare, selectați „Încărcare și Creare”.
Când am terminat de hashing informațiile din lista dvs. de clienți, vă vom anunța că importul este finalizat.
Ca referință, veți primi următoarele informații- numărul total de linii din fișier de importat
- numărul de rânduri care au fost identificate cu succes cu companiile din baza de date
-
3. Activați facturile pentru plată și trimiteți-le clienților
După finalizarea cu succes, toate facturile de plată primesc statutul „Ciță”.
Examinați facturile pentru plată și, dacă este necesar, faceți ajustările necesare.
După aceea, trebuie să transferați facturile selectate pentru plată în starea „Gata” și să le trimiteți clienților – plătitori.Pentru informații.
O factură de plată poate fi în starea „Ciță” timp de 5 zile calendaristice, după care factura de plată va merge automat în „Coș”.