Optimizarea motorului de căutare se rezumă la două lucruri
Spuneți oamenilor despre afacerea dvs. care caută exact ceea ce aveți de oferit
Transformați persoanele interesate în clienții dvs. plătitori
Trei motive pentru care nu aveți nevoie de SEO
dacă aveți deja toate vânzările dorite
Dacă aveți deja toți clienții sau clienții pe care îi doriți, nu aveți nevoie de SEO. Cu toate acestea, dacă aveți nevoie de mai mulți clienți care caută exact ceea ce aveți de oferit, SEO este calea de urmat.dacă nu ești îngrijorat de concurența ta
Dacă afacerea dvs. se află deasupra concurenților, toată lumea va ajunge să cumpere de la dvs., nu? Lasă-i să ofere concurenților tăi o parte din banii lor câștigați din greu atunci când caută ceea ce ai de oferit. Vor cumpăra de la concurenții tăi și vor sfârși prin a urî experiența. Atunci unul dintre clienții tăi evanghelici le va spune despre compania ta și despre serviciile pe care le oferi. În acest caz, nici nu aveți nevoie de SEO. Dar nu vă mirați dacă un grup de acești oameni vin și vă întreabă de ce nu v-au putut găsi atunci când v-au căutat pentru prima dată serviciile.dacă piața dvs. țintă nu folosește motoare de căutare
Unele grupe de vârstă pur și simplu nu folosesc motoare de căutare pentru a găsi produse sau servicii. Oamenii din unele orașe mici nu trebuie să caute ceva în zona lor pe motoarele de căutare, deoarece orașul este suficient de mic încât să știe întotdeauna ce se întâmplă și ce se oferă. Testarea cuvintelor cheie face mai ușor să stabiliți dacă oamenii vă caută afacerea. Aceste rezultate vă vor spune dacă aveți nevoie de SEO. Poate ca da poate ca nu. Așadar, este posibil să aveți nevoie de SEO pentru a vă promova serviciile. Dar poate că nu aveți nevoie de SEO.