Mulți agenți de marketing folosesc tehnici de marketing, cum ar fi Optimizarea Motoarelor de Căutare (SEO) și Google Ads, pentru a genera trafic și a genera clienți potențiali pentru afacerea lor.
Multe companii nu știu ce strategii le vor aduce cele mai bune rezultate atunci când planifică o campanie de marketing. Când vă uitați la SEO sau Google Ads, vă puteți întreba ce este cel mai bun pentru afacerea dvs.
Pe această pagină, vom arunca o privire asupra dezbaterii dintre SEO și Google Ads pentru a vă ajuta să alegeți cea mai bună strategie pentru afacerea dvs.
Ce este SEO?
SEO implică optimizarea site-ului dvs. web și a conținutului acestuia, astfel încât să apară mai sus pe pagina de rezultate a motorului de căutare (SERP). Când utilizatorii efectuează o căutare, motorul de căutare se potrivește interogării lor cu paginile web relevante. Pentru ca pagina dvs. să apară în rezultatele de căutare relevante, trebuie să utilizați tehnici de optimizare, cum ar fi integrarea cuvintelor cheie și link-uri interne. O pagină bine optimizată va genera trafic pentru site-ul dvs. web, ceea ce va crește conversiile și vânzările.
Google determină clasarea dvs. pe baza mai multor factori
principale
- Alegerea cuvintelor cheie. Trebuie să selectați cuvinte cheie relevante pentru pagina dvs.
- Calitatea conținutului. conținut de înaltă calitate și volum mare va prelungi durata de viață a utilizatorilor de pe site-ul dvs. web, va crește gradul de implicare și va trimite semnale pozitive către Google despre pagina dvs.
- Disponibilitatea certificatului SSL. Ca semn al securității site-ului.
- Experiența utilizatorului (UX). Navigare ușoară, titluri și gloanțe în conținut, imagini și videoclipuri atractive.
- Design adaptiv. Compatibil cu dispozitivele mobile.
- Viteza de încărcare a paginii. Site-ul dvs. trebuie să se încarce rapid, altfel utilizatorii vă pot părăsi pagina, iar clasamentul dvs. va scădea.
O campanie SEO vă permite să sporiți expertiza, autoritatea și credibilitatea site-ului dvs. prin construirea, optimizarea și îmbunătățirea experienței utilizatorului.
Ce este Google Ads?
Google Ads este o platformă de „publicitate pay-per-click” (PPC) care permite specialiștilor în marketing să ajungă la clienții potențiali interesați.
Formulare de publicitate PPC
- Căutați publicitate. Aceste anunțuri text apar în partea de sus a SERP-urilor, deasupra listărilor obișnuite.
- Bannere publicitare. Aceste reclame apar ca un carusel în partea de sus a SERP-urilor cu imagini de produse de la diferite mărci. Aceste listări includ și prețuri, astfel încât utilizatorii să poată compara magazinele.
- Publicitate de servicii locale. Reclamele de servicii locale sunt destinate serviciilor locale pentru a afișa locațiile din apropiere. местных услуг предназначена для локальных услуг, чтобы показывать точки поблизости.
Cu PPC, plătiți numai atunci când utilizatorii dau clic pe anunțul dvs., făcând din Google Ads o opțiune mai rentabilă decât majoritatea metodelor tradiționale de publicitate, cum ar fi anunțurile radio, televizate sau din ziare. Anunțurile PPC funcționează pe un sistem de licitare. Licitați pentru cuvintele cheie pe care doriți să le utilizați în anunțuri. Suma licitată este suma maximă pe care sunteți dispus să o plătiți atunci când cineva face clic pe anunțul dvs. Când licitați pentru un cuvânt cheie, anunțul dvs. va apărea în rezultatele căutării pentru acel cuvânt cheie. Poziționarea dvs. este influențată de suma licitată și de Scorul de calitate, iar frecvența cu care apare anunțul dvs. depinde de bugetul dvs.
SEO vs Google Ads
Funcția | Optimizarea motoarelor de căutare, SEO | Google Ads |
Trafic | Generează trafic permanent | Generează trafic numai pe durata campaniei. |
Plasare | Plasare numai în rezultatele căutării | Plasarea anunțurilor în rezultatele căutării și pe site-urile deținute de Google și parteneri |
Plata pe clic | Nu costă nimic atunci când cineva dă clic pe anunțul dvs. | Plătiți atunci când oamenii dau clic pe anunțul dvs. |
Selectarea cuvintelor cheie | Funcționează atât pentru cuvinte cheie lungi cât și scurte. | Funcționează atât pentru cuvinte cheie lungi cât și scurte. |
Timp | Rezultatele în timp necesită. | Rezultate mai rapide. |
Urmărirea valorilor | Urmărirea analizei și a rentabilității investiției (ROI) necesită timp | Urmărirea instantanee a analizei și a rentabilității investiției (ROI) |
Rezultatele în timp necesită rezultate mai rapide
Care este cel mai bun pentru campania dvs. de marketing, SEO sau Google Ads, depinde de obiectivele dvs. de afaceri.
- Google Ads este cel mai bun pentru companiile care vizează clienți potențiali și vânzări. Această strategie este cea mai bună pentru companiile care doresc să vadă rezultate imediate și să își poată urmări eforturile imediat ce lansează o campanie.
- Optimizarea motoarelor de căutare, SEO funcționează cel mai bine dacă doriți să generați un flux constant de trafic în timp sau să dezvoltați gradul de cunoaștere a mărcii. Această strategie ajută mai mulți oameni să găsească și să învețe despre marca dvs. Cu puțin timp și efort, vă puteți optimiza site-ul pentru motoarele de căutare și vă puteți ajuta afacerea să atragă mai mult trafic.
Când folosiți împreună anunțuri SEO și PPC, puteți
- Sporiți-vă gradul de cunoaștere a mărcii. Reclamele SEO și PPC dublează vizibilitatea pe care o puteți obține în căutare. Atât linia de jos, cât și reclamele PPC măresc numărul de oportunități pe care motoarele de căutare le au pentru a vă accesa pagina.
- Creșterea traficului. Utilizarea SEO și PPC împreună vă oferă cele mai mari șanse de a obține trafic valoros. PPC vă ajută să generați rapid trafic și puteți începe să atrageți clienți potențiali imediat ce lansați anunțul. Când adăugați SEO, începeți să atrageți trafic pe termen lung. Utilizarea ambelor strategii vă permite să profitați la maximum de trafic atât pe termen lung, cât și pe termen scurt..
- Utilizați cuvinte cheie PPC pentru optimizarea SEO. utilizarea Google Ads pentru a licita pentru aceleași cuvinte cheie pe care le vizați pentru SEO înseamnă că acele cuvinte cheie sunt răspândite mai mult. În plus, testarea cuvintelor cheie cu anunțuri PPC vă poate ajuta să vă dați seama ce cuvinte cheie vor funcționa cel mai bine pentru campania dvs. SEO.
Conduceți traficul cu Diginet Pro
Acum știți răspunsul la întrebarea publicității SEO și PPC: investițiile în SEO și publicitatea pe Google vă vor ajuta să vă dezvoltați afacerea online. Sunteți gata să începeți? Diginet Pro vă poate ajuta. Dacă doriți să ajungeți la clienți potențiali, contactați echipa noastră de experți în marketing digital. Diginet Pro este agenția dvs. de marketing digital unic și suntem dedicați să oferim rezultate reale. În calitate de partener Google principal, puteți conta pe Diginet Pro pentru a vă ajuta să desfășurați campanii publicitare de succes pentru SEO și PPC. Dacă doriți să începeți dezvoltarea afacerii dvs. pe Internet, contactați-ne sau sunați la +373 79 760 762 pentru a vorbi cu un strateg!