Ce este PBX-ul virtual

Un PBX virtual este un serviciu care unește toate numerele companiei într-o singură rețea, stochează întregul istoric și înregistrările conversațiilor cu clienții.

De asemenea, automatizează munca și crește eficiența angajaților și calitatea serviciului pentru clienți.

Un PBX virtual este necesar pentru:

  • a eficientiza și controla comunicarea angajaților cu clienții

  • a automatiza comunicarea cu clienții și a lucra în sistemul CRM

  • a vedea volumul și calitatea conversațiilor fiecărui angajat și ale companiei în ansamblu

  • a asigura un nivel constant de servicii pentru clienți

TOP 6 funcții ale PBX-ului virtual

(Pentru o listă extinsă a funcțiilor VPBX, consultați aici.)

  1. Contul personal al clientului

    Contul personal al clientului în VPBX este un sistem de monitorizare și gestionare a comunicării cu clienții, care stochează date despre toate apelurile: numărul total, timpul, durata, înregistrările apelurilor, o listă de apeluri pierdute, analize detaliate și multe altele.

  2. Înregistrarea apelurilor

    Puteți asculta orice conversație dintre manager și client.
    Faptul existenței unei astfel de funcții îi motivează pe angajați să lucreze mai eficient.
    Va deveni mult mai rapid și mai ușor rezolvarea situațiilor controversate și instruirea noilor angajați.
    Unii operatori de telecomunicații oferă acest serviciu gratuit.

  3. Apeluri pierdute

    Există o secțiune specială în contul dvs. personal, unde nimeresc toate apelurile pierdute.
    Și până când clientul nu a fost sunat înapoi sau el însuși nu sunat repetat, apelul său din această secțiune nu va disparea.
    Cu ajutorul aceastei secțiuni puteți gestiona mai multe apeluri și obține vînzări suplimentare de la 20 până la 40%.

  4. Multicanal

    Este capacitatea de a primi mai multe apeluri la același număr de telefon în același timp.
    La conectarea multicanal, clienții vor putea întotdeauna să vă apeleze compania și nu vor auzi niciodată un semnal de ocupat în receptor, astfel veți primi mai multe solicitări.

  5. Direcționarea apelurilor către un grup de angajați

    Este mult mai corect să direcționați apelurile de la clienți către un grup de angajați și nu doar un singur angajat.

    Managerii pot fi repartizați într-un grup în două moduri:

    • apel simultan către toți managerii din grup
    • setarea unei cozi la apelarea managerilor

    Ca rezultat:

    • angajații nu vor mai transfera telefoane mobile unul către celălalt
    • va deveni mai ușor să primiți apeluri de la clienți
    • numărul de apeluri pierdute va scădea
    • timpul de răspuns la client va fi redus
  6. Scripturi de redirecționare a apelurilor pentru fiecare manager

    Este posibil să redirecționați un apel primit la rândul său către următoarele numere

    • numărul scurt al managerului (3 sau 4 cifre) în rețeaua internă a ATC-ului virtual
    • la numărul de telefon mobil sau fix al managerului
    • pe softphone-ul instalat pe telefonul mobil sau pe computerul managerului

Există 2 modele pentru distribuirea și susținerea programelor VPBX:

  • On-Premises PBX Systems (Sisteme PBX locale) – găzduite chiar de companie

    Adesea, pentru acest model se folosește o soluție VPBX gratuită.
    Toate costurile de implementare și asistență tehnică sunt suportate chiar de companie, inclusiv riscul inoperabilității VBPX.

  • Cloud PBX – echipat și susținut de o companie profesională de telecomunicații

    De obicei, aceasta este o soluție VPBX plătită, cu funcționalități mai extinse de la dezvoltatori profesioniști (furnizori/vendor).
    Companie de telecomunicații – furnizorul de servicii implementează VPBX pe propriile sale servere web, este responsabil pentru funcționarea serviciului și oferă, de asemenea, asistență tehnică și consultanță.
    Clienții (clienții finali) plătesc o taxă de abonament pentru utilizarea serviciilor VPBX.

Operatori de Telefonie IP (VoIP) în Moldova