Servicii de consultanta pentru comert electronic pentru B2B si B2C

Luați în considerare actualizarea unui site de comerț electronic sau pentru prima dată când vă gândiți să creați un nou site web pentru a vă prezenta produsele sau serviciile online cu un sistem de procesare online a comenzilor, atunci aceste servicii sunt pentru dvs.
Serviciile de consiliere pentru comerțul electronic pot fi utile pentru proprietarii site-urilor B2B (pentru afaceri) și владельцев сайтов B2C (pentru consumatori).

Comerțul electronic B2C se referă la tranzacțiile online care au loc direct prin Internet între companie și utilizatorul final.
Site-ul web pe care se efectuează aceste tranzacții este denumit de obicei un magazin online.

Comerțul B2B se referă la tranzacțiile online care apar între companii.
Aceste tranzacții se realizează prin portalul B2B, care funcționează similar magazinului online, diferența fiind că se referă la companie, nu la persoană.

Competențele noastre în comerțul electronic

  • Analiza potențialului afacerii dvs. online;
  • Formarea obiectivelor principale ale comerțului electronic pentru compania dvs;
  • Dezvoltați o strategie de comerț electronic pentru afacerea dvs. cu cele mai bune practici;
  • Identificarea principalelor etape ale prezentării produselor (sau serviciilor) dvs. în domeniul comerțului electronic;
  • Expunerea de cerințe funcționale și tehnice pentru site-ul dvs.
  • Schița structurii site-ului, modelul prototip al designului paginilor principale și proiectul fluxurilor tehnologice;
  • Dezvoltarea unui nou site de comerț electronic sau optimizarea celor existente;
  • Dezvoltarea cerințelor pentru optimizarea motorului de căutare (SEO);
  • Ajutor în alegerea soluțiilor terților pentru integrarea în procesele dvs. de afaceri.

Lansarea unor site-uri de succes de comerț electronic

Suntem specializați în a ajuta companiile să creeze site-uri de succes de comerț electronic în orice moment.
Am dezvoltat o metodologie dovedită pentru a atinge acest obiectiv.

Formarea specificațiilor cerințelor pentru comerțul electronic

(eng. E-commerce Requirement Specifications (ERS)

  • definirea obiectivelor de afaceri, a piețelor țintă și a indicatorilor de succes
  • dezvăluirea limitărilor de bază în care lucrați
  • crearea cerințelor privind funcționalitatea, SEO, conținutul site-ului și parametrii tehnici ai site-ului
  • elaborarea structurii sitului, a planului de dezvoltare a sitului și a “foii de parcurs” cu arhitectura informațională și fluxurile tehnologice

Ce servicii oferim?

  • Vă vom ajuta să vă stabiliți obiectivele principale

    Ce anume vă așteptați de la un site de e-commerce?
    De ce aveți nevoie de un site web? Ce rezultate doriți să obțineți? Sunt măsurabile?
    Unele scopuri comune și rentabilitatea afacerii

    • Atragerea vizitatorilor noi
    • Creșterea numărului de clienți repetați
    • Creșterea loialitatății clienților
    • Creșterea veniturilor din vânzări de pe site
    • Reducerea costurilor și îmbunătățirea eficienței
    • Creșterea ratei de conversie a site-ului
    • Creșterea numărului de vizitatori / și să fie mai mare în rezultatele căutării Google
    • Timp redus de execuție și costul administrării comenzilor
  • Ajutor la identificarea publicului vizat al site-ului

    Va fi necesar să determinați publicul țintă care vizitează site-ul dvs. sau pe care doriți să îl atrageți pe site-ul dvs.
    În comerțul electronic, este important să vă concentrați atât pe vizitatorii vizați, cât și pe clienții care se întorc. Odată ce ați specificat publicul țintă, va trebui să clarificați nevoile publicului dvs. țintă, și anume ce vor să găsească, să obțină sau să cumpere pe site-ul dvs. Web.
    De asemenea, trebuie să ne amintim întotdeauna că scopul principal al comerțului electronic este de a finaliza vânzarea.
    Din acest motiv, navigarea pe site și conținutul paginii trebuie să direcționeze clienții către produse sau servicii și oferte speciale.

  • Analizați concurenții

    Prima întrebare care trebuie să răspundă este cine sunteți concurenții dvs.?
    De obicei, unul dintre primii pași este să pregătiți o listă cu concurenții cei mai apropiați care operează pe aceeași piață ca și dvs.
    Care sunt avantajele și dezavantajele fiecărui site al concurentului dvs.?
    Care dintre concurenți are cel mai bun site și de ce credeți că acest site este cel mai bun?

  • Departamentele companiei implicate în procesarea comenzilor

    În acest stadiu, compilam o listă de departamente și persoane care se ocupă cu marketingul, service-ul și dezvoltarea site-De obicei, această listă trebuie să includă departamentul de marketing, departamentul de gestionare a conținutului site-ului, personalul din depozit, personalul de procesare a comenzilor, departamentul de asistență, personalul contabil și conducerea companiei.

  • Bugetul proiectului

    De obicei, spunem următoarele, dacă vă cunoaștem obiectivele și bugetul, putem oferi cea mai bună soluție. Dacă bugetul dvs. este scăzut, anunțați-ne și ne vom gândi la ce se poate face cu acesta.
    Fii realist și ține cont de faptul că dacă nu aveți un buget mare, trebuie să faceți compromisuri cu ceea ce vreți și cu funcționalitatea site-ului.

  • Pregătirea specificației tehnice

    În această etapă, vom pregăti o specificație tehnică detaliată, inclusiv:

  • Perioada de executare și termenele limită (deadline)

    Pregătirea estimărilor privind perioada de execuție și termenele limită (deadline) pentru implementarea proiectului.
    Din experiența noastră, realizarea majorității proiectelor durează aproximativ 3 luni.

  • Pregătirea structurii sau diagramei bloc a structurii propuse a sitului/

    Acest pas este necesar pentru a determina modul în care este structurat proiectul.

  • Faza opțională – Foaie de parcurs (road map) pentru dezvoltarea viitoare