+373 79 760 762
info@diginet.md
Diginet.md
  • Serviciile
    • Plăți online pe site
    • Chatbot-uri pentru Afacere
    • Bot vocal
    • Apel înapoi online
    • Apel direct din browser
    • Apel cu Parolă de Unică Folosință
    • SEO. Promovarea website-ului
    • Local SEO (Căutare locală)
    • SEO pentru comerț electronic
    • Publicitate online Google și Facebook
    • Publicitate cu Plată pe Clic (PPC)
    • Remarketing dinamic
    • Creare de site-uri e comerț
    • Analiza site-ui de comerț electronic
    • Social Media Marketing (SMM)
    • Strategie de marketing digital
    • Serviciul e-Cont.md
  • Despre noi
  • Portofoliul
  • Blog
    • Acceptarea plăților pe site
    • Analitica Web
    • Optimizare SEO
    • Chatbot de afaceri
    • Noutăți Diginet
    • Magazine online
    • Publicitate pe internet
  • Contactează-ne
  • Română
    • Rusă
    • Engleză

Prevenirea fraudei cu cardul de credit. Sfaturi

21.11.20
Acceptarea plăților pe site
Prevenirea fraudei cu cardul de credit. Sfaturi - Blog

Acest document nu este un ghid complet, ci o dorință de a vă familiariza cu principiile de bază care reduc probabilitatea de rambursare pentru un magazin de internet.

Munca operațională a magazinului online:

  • Oferiți descrieri precise, concise ale produselor și imagini detaliate și de înaltă calitate pe site-ul dvs.
    Dacă este necesar, indicați dimensiunile, greutatea și culoarea produsului.
    Scopul este de a evita argumentele conform cărora cumpărătorul nu se aștepta ca produsul să fie prea mare (sau prea mic), sau prea greu (sau prea ușor), într-o culoare greșită, și, prin urmare, nu este potrivit.
  • Furnizați detalii despre procesul de expediere
    Indicați termenul de livrare preconizat, când vor fi expediate mărfurile și când trebuie să sosească.
  • Oferiți informații de contact pentru clienți: număr de telefon și e-mail
  • Serviciu Relații Clienți
    Răspundeți la apeluri telefonice, e-mailuri și, acolo unde este posibil, oferiți asistență 24/7.
  • Încercați să trimiteți un produs sau începeți să oferiți un serviciu ÎNAINTE de momentul în care retrageți bani de pe cardul bancar al plătitorului.
  • Plățile de pe un card bancar care nu a trecut prin procedura „3D Secure” („Verificat prin Visa” sau „MasterCard Secure Code”) sunt plăți cu risc ridicat.
    Este posibil să fie necesar să contactați telefonic plătitorul pentru a vă asigura că acesta este un plătitor de bună credință și că înțelege și dorește să cumpere exact ceea ce este indicat în comandă.
    De asemenea, clarificați adresa plătitorului, adresa de livrare și livrarea poate dura ceva timp.
    Dacă costul livrării nu este inclus în prețul comenzii, atunci informați plătitorul despre acesta.
  • Dacă este posibil, luați în considerare o politică de returnare „fără întrebări”.
  • Dacă aveți plăți regulate, atunci, dacă este posibil, prevedeți posibilitatea anulării „fără condiții suplimentare”.
  • Folosiți dovada livrării pentru a preveni un „articol nu este livrat”.
  • Implementați măsuri suplimentare de securitate pentru bunurile digitale
    de exemplu, pentru prima descărcare a unui fișier, trebuie să introduceți un „cod de confirmare unic” (data și ora, IP)

Aspecte tehnice:

  • Utilizați Scorarea fraudelor pentru a evalua riscul fiecărei operațiuni
  • Implementați analize web profesionale pentru a monitoriza activitatea site-ului
  • Autentificarea cu doi factori a cumpărătorilor atunci când intră în contul personal

Masuri de securitate:

  • Site-ul trebuie să aibă implementat un certificat SSL/TLS
  • Privilegii minime pentru utilizatori (clienți, angajați ai magazinului online, administratori)
  • Testarea periodică a tuturor componentelor site-ului magazinului online
  • Utilizarea mijloacelor tehnice precum Firewall de Aaplicație WEB (sau WAF) și protecție împotriva atacurilor DDoS
  • Efectuarea de audituri periodice de securitate

Articolul anterior
Cele mai utilizate coduri de stare HTTP
Articolul următor
Pagini de site inexistente. Detalii

Articole recente

  • Automatizarea contabilității datoriilor comerciale 13 martie 2023
  • Automatizarea gestionării creantelor comerciale 10 martie 2023
  • Ce sunt plățile MOTO? 26 februarie 2023
  • Protecție cu cardul pentru plăți online 13 februarie 2023
  • Protecția cardului când utilizați bancomate 10 februarie 2023

Categorii

  • Acceptarea plăților pe site (7)
  • Analitica Web (3)
  • Chatbot de afaceri (1)
  • Magazine online (4)
  • Noutăți Diginet (10)
  • Optimizare SEO (5)
  • Publicitate pe internet (3)

Contactează-ne

Facebook MessengerTrimite un mesaj

Plăți online pentru site

  • Plăți online
  • Furnizor de soluții
  • Internet acquiring
  • Cont de comerciant
  • Gateway de plată
  • Evaluarea fraudelor

Web Telefonia si Chatbot

  • Telefonie Web
  • Apel înapoi
  • Apel din Browser
  • Cod unic
  • Bot vocal
  • VPBX
  • Operatorii de telefonie

Categorii noutăți

  • Acceptarea plăților pe site (7)
  • Analitica Web (3)
  • Chatbot de afaceri (1)
  • Magazine online (4)
  • Noutăți Diginet (10)
  • Optimizare SEO (5)
  • Publicitate pe internet (3)

Articole recente

  • Automatizarea contabilității datoriilor comerciale 13 martie 2023
  • Automatizarea gestionării creantelor comerciale 10 martie 2023
  • Ce sunt plățile MOTO? 26 februarie 2023
  • Protecție cu cardul pentru plăți online 13 februarie 2023
  • Protecția cardului când utilizați bancomate 10 februarie 2023

Contacte

info@diginet.md
+373 79 760-762
str. Nicolae Titulescu 1, Chisinau, Republica Moldova
Facebook
Facebook Messenger

Informații juridice

  • Confidențialitatea
  • Politica cookie-urilor

© 2000 Diginet Pro E-commerce solutions and Digital Marketing agency

  • Serviciile
  • Despre noi
  • Portofoliul
  • Blog
  • Contactează-ne
Manage Cookie Consent
Acest site folosește cookie-uri.

Consultați Politica noastră de Confidențialitate și Politica cookie-urilor pentru mai multe detalii.
Functional Mereu activ
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Administrează opțiunile Administrează serviciile Administrează vânzătorii Citește mai multe despre aceste scopuri
Vizualizați preferințele
{title} {title} {title}
  • Română
  • Rusă
  • Engleză