SEO organic

sau SEO gratuit este în general împărțit în SEO tehnic, SEO intern și SEO de pagină.

  • SEO tehnic

    (en. Technical SEO) – acestea sunt probleme pur tehnice, cum ar fi viteza site-ului, fără erori 404, redirecționări 301 și 302 configurate corespunzător și dacă nu există etichete index și etichete canonice etc. folosit corect.

  • SEO intern

    (en. Internal SEO), uneori denumit și „vizibilitate a site-ului web”. Acesta este modul în care motoarele de căutare vă văd site-ul, cum ar fi vizibilitatea fiecărei pagini de produse, precum și vizualizările paginilor de categorii și filtrare.
    De asemenea, este important ca metaetichetele să fie prezentate motoarelor de căutare (titlu, descriere și cuvinte cheie).

  • SEO pe pagină

    (en. On-page SEO) este în principal conținut de testare și cuvinte cheie din text, precum și fișiere media (fotografii, imagini, miniaturi, videoclipuri, fișiere audio) pe pagină.
    Scopul este de a forma nucleul semantic al fiecărei pagini de descriere a produsului, a paginii categoriei și a întregului magazin online sau site-ului web.

SEO extern

(en. External SEO) este în principal un efort de a „crea legături de pe alte site-uri”, inclusiv promovarea prin intermediul rețelelor sociale precum Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube.
Configurarea și publicarea profilurilor pe rețelele sociale, postarea articolelor pe site-uri de știri sau bloguri și proiecte PR.

Din experiența practică, SEO organic (SEO tehnic, SEO intern, SEO pagină) este ținta principală pentru profesioniștii SEO.
În caz contrar, dacă sectoarele interne de optimizare SEO menționate au probleme, atunci SEO extern va fi aproape complet inutil.
Sau chiar o pierdere de timp și bani care nu depinde de bugetele cheltuite pentru publicitate externă.
În plus, SEO organic corect și corect efectuat, spre deosebire de promovarea plătită a motorului de căutare, are un efect pe termen lung pentru cuvintele cheie cu frecvență medie și joasă.

Rezultatele muncii noastre

  • Sporiți vizibilitatea site-ului dvs. în motoarele de căutare Google, Yandex și Bing

  • Performanța site-ului dvs. în rezultatele căutării se va îmbunătăți

  • Numărul de vizitatori vizați pe site-ul dvs. va crește

  • Costul atragerii unui client va scădea,

    ceea ce va plăti în cele din urmă pentru comanda reală.

Rezultate indirecte după optimizarea internă a site-ului web

  • Numărul de aplicații și apeluri va crește
  • Costurile pentru campaniile publicitare vor scădea
  • Vânzările de pe site vor crește

Rezultatul depinde de caracteristicile individuale ale fiecărui proiect.

Cât durează optimizarea internă a site-ului web și promovarea site-ului în TOP?

În general, SEO-ul tehnic și intern durează aproximativ 3 până la 5 luni.

Va dura 5-7 luni pentru a realiza o optimizare internă completă a site-ului.

Tarifele noastre sunt una dintre cele mai favorabile din Moldova.

Promovarea site-ului web în TOP-ul motoarelor de căutare Google, Yandex este un proces laborios și necesită o abordare individuală.
În consecință, prețul promoției în studio nu poate fi același pentru toate resursele.

Ce determină costul promovării site-ului web al motorului de căutare?

Prețul promovării site-ului SEO pentru o lună pentru fiecare proiect este calculat individual.
Principalii factori care afectează bugetul sunt volumul și complexitatea muncii pentru promovarea unei resurse web, inclusiv

  • structura și caracteristicile site-ului
  • complexitatea site-ului și a paginilor acestuia
  • numărul de tipuri de pagini unice
  • numărul de versiuni lingvistice ale site-ului
  • lista regiunilor și țărilor de promovat