Audit SEO pentru website si servicii de optimizare

Auditul optimizare pentru motoare de cautare (SEO) al site-ului web

Optimizare pentru motoare de cautare (eng. Search Engine Optimization (SEO)

Când aveți nevoie de SEO pentru auditul site-ului web e-Commerce

  • Există un trafic redus sau insuficient pe site-ul dvs.?

  • Clienții vă vizitează site-ul, dar nu vă contactează?

  • Înțelegeți că este necesar să îmbunătățiți site-ul, dar nu știți care este problema site-ului dvs.?

Dacă cel puțin una dintre întrebările dvs. a dat un răspuns pozitiv, atunci trebuie să comandați un audit al site-ului.

Tipuri de audit pe site

  • Auditul site-ului web pentru a respecta cerințele motoarelor de căutare

  • Auditul tehnic al site-ului web

    verificarea site-ului pentru erori în site în termeni de programare

  • Audit de utilizare a site-ului

    sau analiza comodității navigării site-ului web, a structurii sale, a interfeței, a designului și a altor elemente

  • Auditul de marketing al publicului țintă

    clarificați-vă publicul țintă și nevoile acestuia. Analiza dacă site-ul răspunde nevoilor publicului țintă.

De ce trebuie să ne contactați pentru auditul site-ului SEO?

  • Veți primi un audit complet al site-ului dvs. web
    adesea acordăm atenție elementelor problematice ale site-ului, despre care nici măcar nu v-ați gândit
  • Vom oferi o listă completă de recomandări pentru îmbunătățirea site-ului web
  • Vom pregăti opțiuni pentru rezolvarea problemelor identificate

Preț

Fiecare site este unic.
Costul auditului este calculat individual, în funcție de site-ul însuși, de capacitățile, obiectivele și obiectivele acestuia.
Atunci când se evaluează, există caracteristici precum: dimensiunea sitului, stadiul actual, obiectivele, termenii de implementare și alte criterii.