Audit SEO pentru website si servicii de optimizare
Auditul optimizare pentru motoare de cautare (SEO) al site-ului web
Optimizare pentru motoare de cautare (eng. Search Engine Optimization (SEO)
Când aveți nevoie de SEO pentru auditul site-ului web e-Commerce
-
Există un trafic redus sau insuficient pe site-ul dvs.?
-
Clienții vă vizitează site-ul, dar nu vă contactează?
-
Înțelegeți că este necesar să îmbunătățiți site-ul, dar nu știți care este problema site-ului dvs.?
Dacă cel puțin una dintre întrebările dvs. a dat un răspuns pozitiv, atunci trebuie să comandați un audit al site-ului.
Tipuri de audit pe site
-
Auditul site-ului web pentru a respecta cerințele motoarelor de căutare
-
Auditul tehnic al site-ului web
verificarea site-ului pentru erori în site în termeni de programare
-
Audit de utilizare a site-ului
sau analiza comodității navigării site-ului web, a structurii sale, a interfeței, a designului și a altor elemente
-
Auditul de marketing al publicului țintă
clarificați-vă publicul țintă și nevoile acestuia. Analiza dacă site-ul răspunde nevoilor publicului țintă.
De ce trebuie să ne contactați pentru auditul site-ului SEO?
- Veți primi un audit complet al site-ului dvs. web
adesea acordăm atenție elementelor problematice ale site-ului, despre care nici măcar nu v-ați gândit - Vom oferi o listă completă de recomandări pentru îmbunătățirea site-ului web
- Vom pregăti opțiuni pentru rezolvarea problemelor identificate
Preț
Fiecare site este unic.
Costul auditului este calculat individual, în funcție de site-ul însuși, de capacitățile, obiectivele și obiectivele acestuia.
Atunci când se evaluează, există caracteristici precum: dimensiunea sitului, stadiul actual, obiectivele, termenii de implementare și alte criterii.