Telefonia web (Telefonie IP sau Telefonie prin Internet) este integrarea tehnologiilor de voce peste IP pe internet.
Oferă sesiuni de comunicare digitală între utilizatorii World Wide Web sau utilizatorii serviciilor tradiționale de telecomunicații.
Este, de asemenea, o implementare a comunicării vocale VoIP pentru sau bazată pe site-uri web (proiecte web).
Serviciile sunt furnizate printr-o pagină web și computerul sau dispozitivul portabil al unui utilizator pentru a accesa și controla căștile și microfoanele conectate local.
Diverse componente software (cum ar fi Active X, Silverlight, applet Java sau pluginuri pentru browser) ajută acest lucru.
Site-urile web sunt utilizate de vânzătorii (comercianții) online pentru a face publicitate și vinde produse sau servicii.
Tehnologia WebRTC este utilizată pentru a conecta vizitatorul site-ului la managerul vânzătorului.
WebRTC vă permite să implementați conexiuni fără a descărca și instala mai întâi software sau aplicații suplimentare.
În acest mediu, adesea, managerii vânzătorilor online folosesc un telefon Web.
Сomercianții online:
Financiar / Contabilitate:
Telefon Web (Web telephone) sau Softphon VoIP (VoIP Softphone)
este un program pentru efectuarea de apeluri telefonice prin Internet (VoIP / SIP) folosind un browser web mai degrabă decât aplicații native sau un telefon hardware dedicat.
Un softphone este un software pentru client.
Aceasta înseamnă că rulează în browserul clientului (de obicei ca JavaScript pur, dar uneori poate încărca unele biblioteci sau pluginuri native) și nu are dependențe de partea serverului).
Oferim 4 servicii de telefonie web
Serviciile CallBack și WebCall sunt servicii comune.
Pentru ca serviciile comune CallBack și WebCall să funcționeze, sunt necesare următoarele servicii ale operatorilor de telecomunicații terți:
-
Numere SIP
(en. Session Initiation Protocol — Протокол Установления Сеанса).
sunt necesare pentru a primi apeluri primite și a efectua apeluri efectuate printr-un PBX virtual.
Puteți conecta la PBX-ul virtual atât telefonul dvs. curent, cât și cel nou fix (de oraș) și numerele de telefon mobil de la operatorul de telecomunicații. -
Virtual PBX (VPBX)
Integrarea widgetului în VPBX. Primirea și procesarea apelurilor în conformitate cu cerințele vânzătorului online, inclusiv utilizarea schemelor de redirecționare, grupuri generale, IVR, numere scurte. Sfaturi de specialitate competente.
Bonus de la Diginet – Integrare (combinarea) telefoniei cu CRM intern
Informațiile despre apelurile dintre manageri și clienți vor fi transferate automat în sistemul CRM intern.
Următoarele funcții vor fi de asemenea disponibile: deschiderea automată a cardului clientului la un apel, crearea automată a unui card nou, istoricul activității clientului.