Apel de pe site dintr-un browser
Buton și widget pe site pentru apelul managerului direct din browser.
Simplifică comunicarea dintre client și manager și crește conversia de pe site.
Apelurile pot fi efectuate de pe un telefon mobil, desktop sau tabletă.
Apelul pentru client (cumpărător) este gratuit, cumpărătorul plătește doar pentru traficul de internet (mobil sau fix).
Traficul SIP este plătit de vânzătorul online (proprietarul site-ului).
În plus, nu toți vizitatorii site-ului dvs. sunt dispuși să-și lase numărul de telefon personal.
Widget-ul de apelare pe site vă permite să nu pierdeți astfel de clienți și să le oferiți o modalitate convenabilă de a vă contacta.
Сomercianții online:
Financiar / Contabilitate:
Cum functioneaza?
1. Un vizitator vine pe site-ul dvs., face clic pe butonul „Apelați de pe site”; |
2. Widgetul începe automat să vă apeleze conform schemei specificate de procesare a apelurilor; |
3. Clientul începe să comunice cu compania direct pe site. |
Beneficii:
-
Clientul apelează direct de pe site fără acțiuni inutile
-
Personalizați aspectul widgetului în editorul vizual
Ce îți oferă
-
Public adaugător
Clienții care nu v-au contactat anterior telephonic, vă vor putea apela și vor putea discuta despre beneficiile serviciilor dvs.
-
Versiune mobila
Clienții care se conectează de pe telefoanele mobile vor putea vedea o versiune personalizată.
Legătura cu dumneavoastră va fi posibilă de pe orice dispozitiv.
Va fi convenabil să vă contactați de pe orice dispozitiv. -
Înregistrarea apelurilor
Ascultați conversațiile clienților și angajaților dvs., acest lucru vă va permite să evaluați și să îmbunătățiți calitatea muncii personalului.
-
Muncă conform programului
Introduceți programul dvs. de lucru și widgetul vă va informa clienții despre acest lucru. În afara programului de lucru, puteți cere să vă contacteze mai târziu.
-
Setare flexibilă a aspectului
Utilizați generatorul de widget-uri vizuale și personalizați șablonul după bunul plac. Widgetul se va încadra organic în designul site-ului dvs.
De ce noi?
SiguranțăCompania Diginet Pro – lucrăm în domeniul serviciilor de telefonie virtuală. Lucrăm cu cei mai mari operatori de telecomunicații – lideri pe piața din Moldova |
ProfitabilRaportul dintre costul widgetului, funcționalitatea și conversia este cel mai bun de pe piață. Nu mai trebuie să alegeți între eficiență și cost. |
Suport tehnic de înaltă calitateClienții noștri nu vor rămâne niciodată singuri cu întrebările lor. Cei mai buni specialiști oferă asistență tehnică competentă. |
Serviciul CallBack este un serviciu comun
Pentru ca serviciile comune CallBack și WebCall să funcționeze, sunt necesare următoarele servicii ale operatorilor de telecomunicații terți:
-
Numere SIP
(en. Session Initiation Protocol — Протокол Установления Сеанса).
sunt necesare pentru a primi apeluri primite și a efectua apeluri efectuate printr-un PBX virtual.
Puteți conecta la PBX-ul virtual atât telefonul dvs. curent, cât și cel nou fix (de oraș) și numerele de telefon mobil de la operatorul de telecomunicații. -
Virtual PBX (VPBX)
Integrarea widgetului în VPBX. Primirea și procesarea apelurilor în conformitate cu cerințele vânzătorului online, inclusiv utilizarea schemelor de redirecționare, grupuri generale, IVR, numere scurte. Sfaturi de specialitate competente.
Numele serviciului | Tarif pe 1 linia |
Apel Înapoi Online „Callback” (pentru 1 linie telefonică) | 100 lei/luna |
Apel Direct din Browser „WebCall” (pentru 1 linie telefonică) | 100 lei/luna |