Ce este un număr SIP?
SIP (en. Session Initiation Protocol — Протокол Установления Сеанса) folosește telefonia IP pentru a efectua și controla apelurile telefonice.
Telefonia IP este un sistem care utilizează tehnologia VoIP. Convertește vocea în pachete de date și le trimite pe Internet către alte dispozitive.
Numărul SIP este asociat cu un terminal specific.
Pentru funcționarea acestuia, veți avea nevoie de un dispozitiv de telefonie IP sau de un softphone special (program).
Vă vom arăta cum să le utilizați.
Cum se utilizează numerele SIP
Pentru a utiliza un număr SIP, aveți nevoie de un dispozitiv cu conexiune la Internet, fie că este vorba de un telefon IP sau orice alt terminal care poate descărca softphone-ul corespunzător.
În cazul unui softphone, veți avea opțiunea de a-l instala pe computer, tabletă sau laptop.
Problema cu softphone-urile, deși vă oferă un anumit confort, este că este nevoie de puțină experiență pentru a le configura.
Сomercianții online:
Financiar / Contabilitate:
Pentru a apela dintr-un număr SIP, veți avea nevoie de:
-
Linie SIP (număr SIP)
pentru a face acest lucru, va trebui să încheiați un acord cu un operator de telefonie.
Operatori de Telefonie IP (VoIP) în Moldova -
Setările contului SIP pe telefonul IP sau Softphone
pe care urmează să îl utilizați pentru a efectua și primi apeluri.
-
Conexiune la internet de înaltă calitate
Numerele SIP sunt adesea utilizate împreună cu un PBX virtual.
Avantajele utilizării numerelor SIP cu Virtual PBX
-
Reducerea costului apelurilor
telefonie internă, externă, interurbană și internațională versus telefonie tradițională.
Deocamdată oferim doar apeluri în Moldova. -
Redirecționare a apelurilor
Apelurile primite sunt redirecționate din extensie către un alt număr național fix sau mobil.
Managerii pot configura redirecționarea apelurilor dintr-un număr intern către un alt telefon fix extern (de exemplu, acasă) sau un număr de telefon mobil (de exemplu, un număr de telefon mobil sau personal). -
Integrare cu CRM terță parte sau sisteme de contabilitate
Oferă posibilitatea de a integra IP PBX cu CRM (de exemplu, ru. AmoCRM, en. AmoCRM, sau ru. Bitrix24, en. Bitrix24) și sisteme de contabilitate (de exemplu, ru. 1C).
Bonus de la Diginet – Integrarea (unificarea) telefoniei cu serviciile CRM interne.
Informațiile despre apelurile dintre manageri și clienți vor fi transferate automat în sistemul CRM intern al Serviciului.
Următoarele funcții vor fi disponibile și: deschiderea automată a cardului clientului la efectuarea unui apel, crearea automată a unui card nou, istoricul activității clientului.
Modul în care angajații vor primi apeluri către numerele companiei:
-
prin telefon IP (ru. IP-телефон, en. VoIP telefon);
-
prin telefon mobil sau telefon fix;
-
prin softphone pe un computer (ru. Софтфон, en. Softphone)
de exemplu Zoiper.